از 24 تا 29 بهمن‌ماه 250 میلی‌متر بارندگی در شهرستان خنج به ثبت رسید در حالی که در 10 سال گذشته میانگین بارندگی در این شهرستان در سال‌های پربارش بین 160 تا 180 میلی‌متر بوده و در سال‌های کم‌ بارش بین 50 تا 60 میلی‌متر بوده است.
کد خبر: ۳۸۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶ 20 February 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:فرماندار خنج گفت: سیل به ۱۷۸۱ خانه مسکونی در این شهرستان خسارت وارد کرده است.

مختار عباسی با بیان اینکه سیل و بارندگی اخیر به 1781 خانه مسکونی در مناطق شهری و روستایی شهرستان خنج خسارت وارد کرده است اظهار داشت: علاوه بر منازل مسکونی، تاسیسات زیربنایی، معابر شهری و روستایی و محصولات کشاورزی این شهرستان نیز از سیلاب آسیب دیده است.

وی با بیان اینکه آبرسانی به این شهرستان از طریق خط آبرسانی لارستان انجام می‌شده است عنوان کرد: با توجه به اینکه این خط به دلیل سیل دچار آسیب شده و در حال تعمیر است آبرسانی از طریق چاه‌های رزور انجام می‌شود و مشکل قطعی آب نداریم.

فرماندار خنج با بیان اینکه در زمان بارندگی 68 خانوار شهری خنج در سایت‌های اسکان اضطراری مستقر شدند گفت: این خانوارها بعد از اتمام باران به محل سکونت خود بازگشتند و در حال حاضر کسی در سایت‌های اسکان اضطراری حضور ندارد.

وی با بیان اینکه از 24 تا 29 بهمن‌ماه 250 میلی‌متر بارندگی در شهرستان خنج به ثبت رسید افزود: در 10 سال گذشته میانگین بارندگی در این شهرستان در سال‌های پربارش بین 160 تا 180 میلی‌متر بوده و در سال‌های کم‌ بارش بین 50 تا 60 میلی‌متر بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار