معاون استاندار فارس و فرماندار جهرم گفت: بیش از 50 تن مواد غذایی و لوازم مورد نیاز از جمله پتو و چراغ خوراک پزی به وسیله یک فروند بالگرد میان روستاییان و عشایر سیل زده این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۳۸۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 20 February 2017
تابنا فارس به نقل از ایرنا:رضا صحراییان، بیان داشت: امدادرسانی به روستاهای خسارت دیده از سیل اخیر شهرستان جهرم که به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان پذیر نبود، پس از اتمام بارندگی ها و مساعد شدن هوا از طریق هوایی آغاز شد.
وی افزود: تا کنون به 20 منطقه سیل زده این شهرستان امدادرسانی شده و همچنین بیش از 10 سورتی پرواز برای کمک به مناطق روستایی و عشایرنشین جهرم انجام شده است.
صحراییان ادامه داد: یک فروند بالگرد متعلق به جمعیت هلال احمر، کار امداد رسانی به مناطق سخت گذر این شهرستان را انجام می دهد و تا هر زمان که لازم باشد این بالگرد و امدادگران برای امدادرسانی و کمک به مردم سیل زده در این منطقه باقی می مانند.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
2 سامانه بارشی از شامگاه 24 بهمن ماه 95 هوای استان فارس را تحت تاثیر قرار داد. این بارش ها که تا ساعت های پایانی روز 28 بهمن ادامه داشت اگر چه خوشحالی مردم این استان را در پی داشت اما در ادامه موجب جاری شدن سیلاب شد و به برخی زیرساخت ها، منازل روستاییان و بافت فرسوده برخی شهرهای فارس به ویژه در شهرستان های جهرم، فسا و داراب زیان رساند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار