فرماندار شهرستان آباده گفت: مسئولان حوزه های مختلف این شهرستان باید از حضور مسافران نوروزی که به این منطقه سفر می کنند نهایت بهره را ببرند و قابلیت ها و توانمندی های آباده را به ویژه در زمینه فرهنگ و هنر به مردم معرفی کنند.
کد خبر: ۳۸۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 21 February 2017
محمدرضا زارع، سه شنبه در نخستین نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان آباده افزود: با توجه به اینکه شهرستان آباده، دروازه ورودی استان فارس از طرف شمال این استان است و همچنین این شهرستان بر سر شاهراه اصلی شمال به جنوب کشور قرار دارد، همه ساله در ایام نوروز مسافران بسیاری به این منطقه سفر می کنند.
وی اظهار داشت: حضور و اسکان مسافران نوروزی در شهرستان آباده، فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت ها و داشته های این شهرستان است و اعضای این ستاد به ویژه کمیته فرهنگی باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.
زارع ادامه داد: باید عملکرد اداره ها و نهادهای ذی ربط به گونه ای باشد که مسافرانی که شهرستان آباده را برای سفر نوروزی خود برگزیده اند با خاطره خوشی این شهرستان را ترک کنند.
در ادامه این نشست، کمیته های اسکان، بهداشت و درمان، خدمات (تنظیم بازار)، فرهنگی، پشتیبانی، ارزیابی و رسیدگی به شکایات، حمل و نقل، امنیت و انتظامات تشکیل و وظایف آنها تبیین شد.
شهرستان آباده در فاصله 274 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار