البرز در مقابل ارژن شیراز فرو ریخت/مرودشتی ها در لیگ برتر هندبال پیروز شدند/اوضاع خراب برق شیراز در لیگ 3 /بانوان کارا به مصاف کرمانی ها می روند/ رستم،صدرنشین سوپر لیگ والیبال فارس
کد خبر: ۳۸۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷ 22 February 2017
البرز در مقابل ارژن شیراز فرو ریخت
به گزارش تابناک فارس:در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور ارژن شیراز هفت بر یک مقابل مقاومت البرز به پیروزی رسید .ارژن با این پیروزی 26 امتیازی شد و در رده دهم جدول باقی ماند . 
 
مرودشتی ها در لیگ برتر هندبال پیروز شدند
هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در شهرهای مختلف پیگیری شد.هیات هندبال مرودشت 28 بر 22 توسعه و عمران بافق را شکست داد تا جایگاه چهارمی خود را تثبیت کند. 
 
اوضاع خراب برق شیراز در لیگ 3
تیم فوتبال برق شیراز 75 ساله در رقابت های فوتبال دسته سوم کشور برابر شهرداری بم کرمان متوقف شد.
در این بازی که از هفته هفتم گروه سوم این دیدار ها، سه شنبه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، تیم برق شیراز برابر شهرداری بم کرمان به تساوی یک بر یک دست یافت.
تیم برق شیراز هم با هفت امتیاز در رده هشتم است. رقابت های فوتبال دسته سوم کشور با شرکت 30 تیم در سه گروه برگزار گزار می شود.
 
بانوان کارا به مصاف کرمانی ها می روند
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد.جمعه 6 اسفند،ساعت 11 کارا شیراز به مصاف دختران کویر کرمان می رود.
 
رستم،صدرنشین سوپر لیگ والیبال فارس
رقابت حساس تیم های والیبال ممسنی و رستم از سری مسابقات سوپر لیگ استان فارس به پیروزی صدر نشین منجر شد.تیم رستم با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید تا صدرنشینی خود را مستحکم تر کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار