کلینیک تخصصی تغذیه ورزشی در شیراز راه اندازی می شود/نماینده فارس در سوپر لیگ بسکتبال باز هم باخت/ هیئت هندبال مرودشت میهمان نفت و گاز گچساران است /یک پیروزی دیگر برای ارژن شیراز/بدنسازان جهرمی به تیم ملی راه یافتند
کد خبر: ۳۸۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰ 28 February 2017
کلینیک تخصصی تغذیه ورزشی در شیراز راه اندازی می شود
به گزارش تابناک فارس:سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان فارس گفت: به‌زودی کلینیک تخصصی تغذیه ورزشی، با هدف خدمت‌رسانی به ورزشکاران در شیراز راه‌اندازی خواهد شد.
 
نماینده فارس در سوپر لیگ بسکتبال باز هم باخت
بعد از ظهر امروز هیات بسكتبال فارس در هفته دوم مرحله سوم مسابقات دسته برتر بسكتبال باشگاه های كشور مقابل میهمان خود شهرداری تبریز ٨١ بر ٦٦ نتیجه را واگذار كرد.
 
هیئت هندبال مرودشت میهمان نفت و گاز گچساران است
در هفته 16ام رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشور  امروز تیم هیئت هندبال مرودشت در دوگنبدان میهمان نفت و گاز گچساران است.
هیئت هندبال مرودشت با 17 امتیاز از 15 بازی در رده ی چهارم لیگ برتر هندبال قرار دارد و نفت وگاز گچساران نیز با 22 امتیاز در رده دوم قرار دارد. 
 
یک پیروزی دیگر برای ارژن شیراز
در هفته 24 لیگ برتر فوتسال کشور لبنیات ارژن شیراز میهمان خود دانشگاه آزاد اسلامی تهران را شکست داد .
تیم لبنیات ارژن شیراز با این برد و 32 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی رقابت ها باقیماند و دانشگاه آزاد با این شکست و یازده امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت و یکی از شانس های سقوط به دسته یک فوتسال کشور محسوب می شود .تیم لبنیات ارژن شیراز در هفته 25 لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جمعه 13 اسفندماه میهمان آذرخش بندرعباس خواهد بود.
 
بدنسازان جهرمی به تیم ملی راه یافتند
 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام که در رشت برگزار شد، مجتبی فرقانی و سلمان مهدوی در بخش بادی کلاسیک به ترتیب مدال طلا و برنز را کسب کردند و در بادی بیلدینگ نیز محمدابراهیم ارزشمند در وزن ۸۵ کیلوگرم به مدال طلا رسید.
عبدالرحیم خداجو افزود: این ورزشکاران در قالب تیم فارس به این رقابت ها اعزام شده بودند که با کسب این نتایج توانستند به اردوی تیم ملی راه یابند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار