نیروی هوایی باید تقویت شود/ اعتراض نمایندگان اهل سنت به نماینده مشهد/وقتی پروژه های اقتصادی به زمین خواری ختم می شود/ محیط زیست و منابع طبیعی خوب نظارت نمی کنند و زمین خواری ادامه دارد/ایران در گردشگری حریف گرجستان هم نمی شود
کد خبر: ۳۹۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳ 07 March 2017
نیروی هوایی باید تقویت شود
به گزارش تابناک فارس:نماینده مردم فسا گفت:امروزه استراتژی‌ها و دکترین‌های نظامی بر این باورند که باید طرف مقابل را از طریق حملات هوایی از کار انداخت و مهاجمین به دنبال این هستند که از طریق حملات هوایی گسترده به اهداف خود برسند.

جمالی نوبندگانی متذکر شد: معتقدم تنوع بخشی را باید در پدافند هوایی داشته باشیم که خوشبختانه این امکان برای کشور ما وجود دارد، در کنار این پدافندها باید تنوع بخشی را در ناوگان جنگنده ها، به خصوص در نیروی هوایی ایجاد کنیم.
 
اعتراض نمایندگان اهل سنت به نماینده مشهد
محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره اعتراض جمعی از نمایندگان به سخنرانی نماینده مردم مشهد اظهار داشت: نامه ای در تاریخ95.12.14 با امضای 18 نفر از نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی خطاب آقای دکتر لاریجانی نوشته شده است که به سخنرانی قبل از خطبه جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در تاریخ 95.12.13 اعتراض کردند.
 
وقتی پروژه های اقتصادی به زمین خواری ختم می شود
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تاکید بر اینکه درصد بسیاری از زمین‌خواری‌ها در حاشیه شهرها انجام می‌شود، گفت: متاسفانه افراد بسیاری با بهانه انجام پروژه های اقتصادی اقدام به زمین خواری می کنند.
 
محیط زیست و منابع طبیعی خوب نظارت نمی کنند و زمین خواری ادامه دارد
علی اکبری؛نماینده مردم شیراز با انتقاد از زیاده طلبی برخی افراد درتصاحب اراضی ملی، گفت: متاسفانه نظارت دستگاه و نهادهای ذی ربط دراین خصوص به خوبی صورت نگرفته و تا زمانی که این نظارت ها درسطح قابل قبولی از سوی سازمان جنگل ها ومراتع، سازمان اموراراضی و منابع طبیعی و محیط زیست انجام نشود نمی توان امیدوار به مقابله بازمین خواری بود.
 
ایران در گردشگری حریف گرجستان هم نمی شود
نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهره گیری مناسب از شرایط لغو ویزایی که کشورهای همسایه مانند گرجستان با کشورمان انجام داده‌اند، اظهارکرد: این مهم درحالی رقم می‌خورد که به دلیل رشد ۳۰۰ درصدی سفر ایرانی‌ها به گرجستان، کمبود هتل در این کشور به وجود آمد اما در مقابل ورود گردشگران گرجستانی به کشورمان رشد چشمگیری نداشته و نتوانسته ایم در این خصوص مناسب عمل کنیم.
 
اصغر مسعودی با تاکید بر اینکه موج ایران هراسی نیز یکی از دیگر موضوعاتی است که موجب شده تا گردشگران خارجی رغبت کمتری نسبت به ورود به ایران را داشته باشند، ادامه داد: متاسفانه در این میان عدم اطلاع رسانی از ظرفیت‌های داخلی گردشگری کشورمان به مردم سایر کشورها به عدم استقبال خارجی‌ها دامن زده است.

عضو کمیته «ارشاد، تبلیغات اسلامی و گردشگری» کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: باید اذعان کرد که نبود زیرساخت‌های مناسب یکی از آسیب‌های موجود است که سبب کاهش ورود گردشگران خارجی به کشور به حساب می‌آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار