مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس از مرحله جدید اعزام فعالان واحدهای صنعتی به دوره های آموزشی کشور آلمان خبر داد و گفت:کار انتخاب و معرفی واحدهای صنعتی استان فارس برای حضور در این دوره ها آغاز شده است.
کد خبر: ۳۹۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ 08 March 2017
به گزارش تابناک فارس:شاهپور قنبری با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مدیران صنایع کوچک ایران با همکاری موسسه GIZ کشور آلمان گفت: این اقدام براساس تفاهمنامه سازمان صنایع کوچک ایران با وزارت اقتصاد و انرژی آلمان که در کمیسیون مشترک دو کشور  در سال گذشته امضا شد، انجام شده است تا دوره‌های آموزشی و توسعه همکاری‌های صنایع کوچک ایران و آلمان برگزار شود.

وی هدف اصلی از برگزاری این دوره‌های آموزشی را  یافتن شریک کاری در حوزه تولید مشترک متناسب با نیاز روز و توسعه بازارهای فروش خارجی اعلام کرد .

قنبری با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی و اعزام صنعتگران به آلمان  از آبان امسال آغاز شده است گفت: آبان امسال  ۲۴ نفر به کشور آلمان اعزام و با حضور در این دوره  علاوه‌بر فراگیری دوره‌های تخصصی، از توانمندی‌های ۱۶ شرکت آلمانی بازدید  و از نزدیک به تبادل تجربه‌ها و دستاوردهای خود پرداختند.

وی با اشاره به اعزام یک فعال واحد صنعتی در این  دوره از فارس گفت: این صنعتگر اعزامی در بازگشت به کشور مبحث آموزش‌دیده را به فراگیران انتقال داد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس با بیان اینکه در دور دوم  واحد های صنعتی فعال در حوزه های انرزی های تجدیدپذیر و در دور سوم  صنعتگران و فعالان صنعتی  تمامی رشته های صنعتی  که دارای شرایط باشند اعزام خواهند شد گفت:کار انتخاب و معرفی صنعتگران استان فارس که واجد شرایط اعزام  باشند آغاز و تا 21اسفند ادامه خواهد داشت.

قنبری اضافه کرد:صنعتگران پس از شناسایی و انتخاب توسط این شرکت ، به سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران معرفی و در آنجا بعد  از برگزاری دوره های آموزشی ،افراد واجد شرایط به کشور آلمان اعزام می شوند.

وی از مهمترین شرایط انتخاب  صنعتگران برای معرفی به این دوره ها را داشتن برنامه توسعه فعالیت کسب و کار و توانایی لازم برای اجرای طرح های توسعه در واحد صنعتی ،تمایل به همکاری با شرکت های آلمانی در افق برنامه های واحد صنعتی ،تسلط به زبان انگلیسی و آشنایی کامل با مسائل فنی مربوط به واحد صنعتی و داشتن اختیار تصمیم گیری لازم برای امور واحد صنعتی اعلام کرد.

قنبری افزود:فعالان واحدهای صنعتی کوچک و متوسط که دارای شرایط ذکر شده باشندحداکثر تا 21اسفند  می توانند با مراجعه به معاونت صنایع کوچک این شرکت تمایل خود را اعلام تا پس از بررسی شرایط ،نسبت به معرفی آنها به سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اقدام شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس افزود:اعزام دور دوم صمعنگران شامل فعالان حوزه های انرزی های تجدیدپذیر در شهریور ماه 1396واعزام گروه سوم شامل صنعتگران و فعالان صنعتی  تمامی رشته های صنعتی  نیز در آذرماه 1396خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار