تیم فوتسال ایران در دومین دیدار دوستانه خود با تیم ملی عراق، توانست با نتیجه 9 بر 3 به پیروزی دست یابد./صدا و سیما بخاطر پول بازی را پخش نکرد/ 2هزار فالوده بین تماشاچیان پخش شد/بازدید از مجتمع بهزیستی و اهدای پیراهن
کد خبر: ۳۹۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱ 12 March 2017
تیم فوتسال ایران در دومین دیدار دوستانه خود با تیم ملی عراق، توانست با نتیجه 9 بر 3 به پیروزی دست یابد.
 
به گزارش تابناک فارس:محمد شجری، رفیعی و عباسی هر کدام دو گل و عسگری ، خیام و عزتی هر کدام یک گل برای ایران به ثمر رساندند. اردوی تیم ملی فوتسال ایران به مدت  4 روز در شیراز برپا شد.
 
تیم ملی فوتسال ایران که با ترکیبی از بازیکنان جوان اردوی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا از هفته گذشته آغاز کرده است، در اولین گام در این مسیر دو بازی تدارکاتی با عراق را در دستور کار قرار داد.

ایران در نخستین بازی خود با عراق که روز گذشته برگزار شد با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.
 
این بازی به خاطر بازی خشن بازیکنان عراق لحظاتی متوقف و به تنش کشیده شد.
 

۲ هزار تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

صدا و سیما بخاطر پول بازی را پخش نکرد

بازی امروز دو تیم همچون بازی نخست از شبکه استانی فارس پخش نشد. این در حالی است که به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس قبل از بازی با مسئولان صداوسیما برای پخش دو دیدار توافق شده بود اما مسئولان صداوسیما درخواست ۴۰ میلیون تومان وجه نقد برای انجام این کار داشتند.

2هزار فالوده بین تماشاچیان پخش شد

یکی دیگر از حواشی جالب بازی امروز پخش دو هزار فالوده شیرازی در بین تماشاگران بود.

بازدید از مجتمع بهزیستی و اهدای پیراهن
 
اعضای تیم ملی فوتسال ازمجتمع بهزیستی نرجس شیراز بازدید کردند و  پیراهن یکی از بازیکنان تیم ملی درجام جهانی که توسط تمام بازیکنان و کادرفنی امضا شده بود را به مدیر این مجموعه هدیه دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار