طرح همیار مهربان ترافیک به منظور فرهنگ‌سازی و مشارکت شهروندان در رفع مشکلات ترافیک در شیراز آغاز شد.
کد خبر: ۳۹۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 13 March 2017
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: نقاط پرترافیکی که همیاران ترافیک در آن محل مستقر می‌شوند شامل میدان نمازی، میدان امام حسین(ع)، میدان شهرداری، چهارراه پیروزی، چهارراه مشیر، چهار راه 15 خرداد، چهارراه سینما سعدی، چهارراه ملاصدرا، پل حر و میدان مطهری است.
 
سرهنگ مصطفی عباسی افزود:  همیاران مهربان ترافیک دارای کارت شناسایی معتبر و لباس آبی رنگ با متون شب‌نما و کارت  و کاور مخصوص هستند و هر جا به ترافیکی برمی‌خورند ، بر اساس آموزش‌های فراگرفته، کار روانسازی و گره‌گشایی ترافیک را با کمک پلیس و یا به تنهایی انجام می‌دهند.
 
وی با اشاره به اینکه براساس تجربه‌ای که در اربعین و محرم داشتیم کمک یاوران پلیس بسیار مؤثر بوده است، افزود: از همه علاقه‌مندان به شرکت در این طرح دعوت می‌شود با مراجعه به دفتر مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز یا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در این امر سهیم باشند.
 
رئیس پلیس راهور استان فارس تاکید کرد: نخستین شرط عضویت در این طرح داشتن گواهینامه و آشنایی با مقررات راهنمایی و رانندگی است و بانوان نیز می‌توانند در این طرح عضو شوند.
 
سید عبدالرضا دستغیب مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: در حال حاضر بیش از  200 نفر از همیاران مهربان ترافیک آموزش‌های لازم در زمینه اخلاق شهروندی، حمل و نقل و ترافیک و مسائل حقوقی و قضایی را فرا گرفته‌اند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار