کد خبر: ۳۹۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 13 March 2017
دبیرستاد نوروزی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جمع‌آوری دست فروشان "غذای خانگی" در حاشیه این کلان‌شهر خبرداد.

فرشاد فلاحتی امروز در نشست خبری اظهار داشت: معاونت بهداشتی با همکاری شهرداری شیراز و نیروهای انتظامی و سایردستگاه‌های متولی با افرادی را که نسبت به دست‌فروشی غذای خانگی در مبادی ورودی شهر شیراز می‌کنند برخورد و نسبت به جمع‌آوری تجهیزات آنان اقدام می‌کند.

فلاحتی تصریح کرد: شهروندان شیرازی و مسافران نوروزی باید توجه داشته و از هرگونه خرید این نوع غذاها خودداری کنند.

دبیرستاد نوروزی معاونت درمان علوم پزشکی شیراز به برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تعطیلات نوروز امسال اشاره و خاطرنشان کرد: برای ارائه بهتر خدمات درمانی نوروز در شهرستان‌های فارس این استان به هفت قطب پزشکی تقسیم شده است.

فلاحتی بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته شهرستان‌های آباده، مرودشت، نی‌ریز، داراب، لامرد، کازرون، فیروزآباد و شیراز قطب‌های پزشکی برای برنامه‌های نظارتی و هماهنگی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان‌های همجوار مشخص شده و در صورت وجود مشکل در ارتباط با مرکز آن را برطرف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شماره‌ تلفن‌های 1819 برای پاسخگویی به مباحث درمانی و 190 نیز برای پاسخگویی به مباحث بهداشتی و دارویی اختصاص یافته و شبانه‌روز پاسخگوی مردم هستند.

فلاحتی بیان کرد: همچنین در تعطیلات نوروز 96 با همکاری بخش دولتی و خصوصی 34 بیمارستان در شیراز، 27 دندانپزشکی، 161 آزمایشگاه،112 رادیولوژی، 117 درمانگاه و 35 بخش دیالیز در سراسر شهرستان‌های استان فارس به ارائه خدمات درمانی می‌پردازند.

دبیر ستاد نوروزی معاونت درمان علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: همچنین 486 داروخانه در استان فارس ایام تعطیلات نوروز با مردم و مسافران نوروزی همراه بوده و به ارائه خدمات می‌پردازند.

فلاحتی گفت: ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بهمن‌ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده و تا پایان تعطیلات خدمات خود را به مردم استان فارس و مسافران نوروزی ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مردم شیراز در صورت داشتن هرگونه مشکل می‌توانند با شماره تماس‌های اعلام شده با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ارتباط باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار