دانشجويان دانشگاه آزاد شيراز در پیامی خطاب به مسئولین دانشگاه نوشتند: مسئولين دانشگاه آزاد اسلامي واحد شيراز با دست خود مروج فرهنگ بي بند و باري شده و تبديل به پياده نظام غرب شده‌اند.
کد خبر: ۳۹۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 14 March 2017
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجويان دانشگاه آزاد شيراز در پیامی در خلال اجرای برنامه قوچ سیاه و قوچ سفید دانشجویان خطاب به مسئولین دانشگاه نوشتند: مسئولين دانشگاه آزاد اسلامي واحد شيراز با دست خود مروج فرهنگ بي بند و باري شده و تبديل به پياده نظام غرب شده‌اند.

 

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

مع العسف در سال هاي اخير به موازات گسترش آلودگي هاي اخلاقي در جامعه مسئولين دانشگاهي نيز راه را براي اين نوع فعاليت ها هموار كرده اند و نه تنها براي فرهنگ و معنويت جوانان فعل خاصي را انجام ندادند، بلكه محيط مقدس دانشگاه را كه محلي براي رشد و كسب علم و معنويت است را تبديل به جولانگاه بي بندوباري عده اي سودجو كرده اند و موقعيت را براي ايجاد فضاي گناه آلود و ضد اسلامي فراهم كرده اند.


متاسفانه با صدور مجوز و حمايت مالي از برنامه هاي مختلط رقص و آواز، واژه اسلامي بودن، حقا و انصافا زير سوال برده ميشود در جهت مساعد كردن راه ابتذال و غفلت از ياد خدا و سوق دادن جوانان به سمت گناه و بي بند و باري قدم برداشته ميشود.


جشن قوچ سياه و قوچ سفيد مراسمي بود كه به بهانه زنده كردن فرهنگ و آداب و رسوم ايراني رسما رقص و آوازخواني و اختلاط بين دختر و پسر را به محيط مقدس دانشگاه باز كرد.كاري كه دشمنان انقلاب و اسلام به دنبال ان هستند امروزه در دانشگاه اسلامي اجرا مي شود!


اين نوع مراسمات براي اولين بار نيست كه در محيط اين دانشگاه برپا شده و قبح رقص و اختلاط بين دختر و پسر را شكسته است بلكه سال هاي گذشته نيز شاهد اين نوع برنامه هاي قبيح و زشت از سوي دانشگاه بوده ايم.


گويا مسئولين دانشگاه از اعمال گذشته خود درس نگرفته اند كه جرأت تكرار ان را پيدا كرده اند. برخی مسئولين دانشگاهی با دست خود مروج فرهنگ بي بندوبار غرب شده  و تبديل به پياده نظام غرب شده اند! چه شده است  كه مسئولين فرمايش رهبر انقلاب را در مورد منع كنسرت و اختلاط بين جوانان را فراموش كرده اند؟!

 

جا دارد كه جامعه مومن دانشگاهي از اتفاقات و جريان فاسد خون دل بخورند، چرا كه پروش جوانان مؤمن و خداجو در محيطي چرك  و آلوده، بعيد و امري سخت و نشدني است


وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى


"دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد شيراز"

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار