احداث بیمارستان 700تخت خوابی صدیقه طاهره(ع) شیراز، واقع در منطقه میانرود به نیروهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپرده و با انعقاد تفاهم نامه ای بین مسئولان این قرارگاه با دانشگاه علوم پزشکی شیراز عملیات اجرایی این بیمارستان آغاز شد.
کد خبر: ۳۹۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 15 March 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه انعقاد تفام نامه گفت: بیمارستان صدیقه طاهره(ع)، در منطقه میانرود، واقع در جنوب شهر شیراز احداث می شود تا نیاز حدود 250هزار نفر جمعیت این منطقه، به خدمات درمانی تسهیل شود.
دکتر محمدهادی ایمانیه افزود: تاکنون با حضور پزشک خانواده و ایجاد مراکز خدمات جامع سلامت در این منطقه، تلاش شده که امکان دریافت خدمات سلامت فراهم شود که با راه اندازی این بیمارستان، گام موثرتری در این زمینه برداشته می شود.
وی با اشاره به هزینه 500 میلیون تومانی برای هر تخت بیمارستانی گفت: بنابراین برای ساخت این بیمارستان نیز 350میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.
بیمارستان 700تخت خوابی صدیقه طاهره(ع) شیراز، آبان 95 با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی شد.
ایمانیه درباره بیمارستان محمدرسول الله(ص) نیز گفت: از مجموع هزار و 400تخت این بیمارستان، هزینه 400 تخت را برای کودکان و بانوان، نیکوکاران سلامت و هزار تخت را نیز دولت و دانشگاه تامین خواهند کرد.
با انعقاد تفاهمنامه میان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) عملیات اجرایی ساخت بیمارستان هزار و چهارصد تخت خوابی محمدرسول الله(ص) نیز به امضا رسید که بر همین اساس، پیش بینی می شود این اَبَربیمارستان، طی سه سال آینده، وارد چرخه خدمت رسانی به مردم استان فارس و جنوب کشور شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار