جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرداری شیراز با بیان اینکه شهرداری این کلان‌شهر آماده ارائه خدمات به زائران نوروزی سومین حرم اهل بیت(ع) است گفت: ستادهای راهنمای زائران نوروزی در ورودی‌های شیراز فعال شد.
کد خبر: ۳۹۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 18 March 2017
به گزارش تابناک فارس:رمضان امینی در حاشیه افتتاح ستاد تسهیلات نوروزی شیراز اظهار داشت: امسال دستگاه‌های متولی شهر شیراز با یک انسجام و همدلی بیشتر خدمات را ارائه می‌دهند.

امینی تصریح کرد: از روزهای گذشته در در چهار ورودی شیراز ستادهای راهنمای مسافران نوروزی  توسط شهرداری شیراز مستقر شده و به دنبال ارائه خدمات مطلوب و بهتر از سال‌های گذشته هستیم.

وی بیان کرد: امسال به جزء ستادهای راهنما٬ با همکاری حوزه فاوا در شهرداری شیراز  ابر وای فای در ورودی‌های شهر و کمپ‌های مختلف نوروزی ایجاد شده تا از طریق فضای مجازی نیز خدماتی از جمله نقشه شیراز و معرفی مکان‌های مذهبی و گردشگری شیراز در بیش از 30 نقطه ارائه شود.

معاون شهردار شیراز گفت: همچنین در ورودی‌های شهر شیراز نیز تعدادی چادر برای اسکان موقت برخی مسافرانی که نیاز به اسکان اضطراری دارند پیش‌بینی شده است.

امینی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز بارش باران از روز یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده در شیراز سالن‌های سرپوشیده شهرداری، تربیت‌بدنی و آموزش و پرورش برای اسکان مسافران و زائران نوروزی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه خدمات نوروزی شهرداری شیراز متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است افزود: با هماهنگی صورت گرفته حسینیه‌ها نیز در 32 نقطه شهر برای روزهای بارانی در اختیار مسافران قرار می گیرد.

وی گفت: در حوزه حمل و نقل  تاکسی و اتوبوس گردشگری در شهر شیراز خدمات‌رسانی می‌کنند.

معاون شهردار شیراز بیان کرد: در حوزه نظافت و پاکیزگی شهر شیراز نیز  خودروهایی به بی‌سیم مجهز شده تا تمام معابر و گذرگاه‌ها، مدارس٬ محل اسکان و مراکز اقامتگاهی را تحت پوشش قرار دهند.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: همچنین تیم‌های نظارتی در بخش‌های نظارتی موضوع ارائه خدمات نحوه برخورد با مسافران نوروزی را  برای ارتقای خدمات ارزشیابی می‌کنند.

امینی گفت: با یک برنامه‌ریزی منسجم در معاونت برنامه‌ریزی نیز نقشه‌های شهر شیراز همراه با نشریه بهاریه شهر راز  شهرداری روزانه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

معاون شهردار شیراز تصریح کرد: در بخش فرهنگی نیز شهرداری شیراز امسال خدمات مطلوب‌تری را نسبت به سال‌های گذشته ارائه می‌دهد که یکی از این برنامه‌های شاخص برگزاری تورهای گردشگری و همچنین نمایشگاه‌های معرفی صنایع دستی شیراز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار