رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی استان فارس از برپایی نمایشگاه‌ و غرفه‌های نوروزی صنایع دستی در اماکن تاریخی شیراز خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 18 March 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:سلمان گورنگی  با اشاره به برپایی نمایشگاه و غرفه‌های نوروزی در اماکن تاریخی شیراز اظهار داشت: این نمایشگاه و غرفه‌ها در ارگ کریم‌خان، حافظیه، سرای مشیر، بازار نو مشیر، مسجد وکیل برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه محصولات صنایع دستی استان فارس و به ویژه شهر شیراز عرضه می‌شود، گفت: این غرفه‌ها از 28 اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی برپا است و علاوه بر گردشگران شهروندان شیرازی نیز می‌توانند برای خرید اقدام کنند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی استان فارس افزود: ساعت بازدید از این نمایشگاه‌ها براساس ساعت بازدید اماکن تاریخی است.

گورنگی بیان کرد: نمایشگاه‌های صنایع دستی با هدف معرفی، توسعه، رونق، فروش و بازاریابی صنایع دستی و هنرهای سنتی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برپایی بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع دستی علاوه بر معرفی فرهنگ و آداب و رسوم شهر شیراز برای هنرمندان نیز گردش مالی به همراه دارد و این امر به اقتصاد صنایع دستی کمک می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار