در بيانيه سازمان بسیج ورزشکاران گیلان:
پاسداشت انقلاب و شکر این نعمت و دفاع از ارزش های آن وظیفه ای همگانی و الهی است و تردیدی در این مسئله نیست ، ملتی که 22 بهمن 57 را بوجود آورده ، همان ملتی است که 9 دی 88 را در تاریخ ثبت نموده بار دیگر با حضور خود 22 بهمن 93 را برای همیشه در ذهن ها به یادگار خواهد گذاشت.
کد خبر: ۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵ 10 February 2015
در این بیانیه آمده است : انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از بارزترین فریاد های عدالت طلبی و انسان دوستی در طول تاریخ است، انقلابی که بر خلاف تصور بسیاری از صاحب نظران، توانست در ظرف مدتی کوتاهی الگویی نو و مدرن را به جهان ارائه دهد. 

بدون تردید نقش مردمی که همواره در راه ولایتمداری و استقلال طلبی ، لحظه ای غافل نبوده و در طول تاریخ نشان دادند که هرگز از راه خویش برنخواهند گشت، در پیروزی این انقلاب ، نقشی غیر قابل انکار است. 

مردمی که در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، بارها و بارها با حرکت های خیره کننده خود ، دشمنان نظام و انقلاب را مبهوت و سرگردان و بزرگترین و موثرترین انقلاب جهان را آفریدند . 

از آن مهم تر اینکه همیشه و همیشه در پای آرمان های والای آن ایستادند و به فرموده امام خامنه ای (مد ظله العالی) ، نشان دادند که هرگاه عرصه بر آن ها تنگ گردد ، واقعه کربلا را تکرار می کنند. 

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران ، دارای صفحاتی درخشان است که با نگاهی اجمالی به آن، شاهد اثرات بی بدیل این معجزه عظیم قرن خواهیم بود . 

پیشرفت های بزرگ علمی ، پزشکی ، فضایی ، دفاعی و ... ، از جمله دست یابی به فناوری هسته ای بومی ، سلول های بنیادی ، نانو تکنولوژی ، لیزر، پرتاب ماهواره و موجود زنده به فضا و دست یابی به تکنولوژی پرتاب آن در زمینه های فضایی ، توانمندی های دفاعی ظرف مدتی کوتاه با وجود تحریم های سخت اقتصادی و توطئه های بدخواهان ، نمونه های بارزی از اثرات انقلاب اسلامی در ایران است . 

مردم ایران در حالی سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خود به رهبری بزرگ معمار فقیدش را جشن می گیرد که شاهد صدور آن، به بسیاری از کشور های منطقه است . 

بت های جهان و در راس آن آمریکا، هرگز گمان نمی کردند که با وجود تمامی ظلم ها و فشارها ، انقلاب اسلامی ایران به این سرعت در جهان گسترش یافته و باعث سرنگونی دست نشانده های آنان، یکی پس از دیگری در منطقه و جهان گردد و این وقایع بزرگ همه و همه به آزادگان جهان مژده به اضمحلال کشیده شدن نظام سرمایه داری در کشورهای به ظاهر ابرقدرت را می دهد . 

حکومت هایی که در طول این مدت نه تنها ذره ای از کینه خود نسبت به مردم ایران را کم نکردند بلکه به هر طریقی که توانستند ضربه ای بر درخت تناور انقلاب وارد نمودند، امروز شاهد نابودی اصلی ترین بنیان قدرت خود هستند . 

با همه این تفاسیر ، شکی نیست که انقلاب اسلامی ایران همواره پرچمدار گفتمان اسلام خواهی و عدالت طلبی در جهان بوده و با عزمی راسخ در راه خویش ثابت قدم خواهد بود . 

هر چقدر از عمر انقلاب اسلامی می گذرد صف بندی ها و مرزبندی ها در مقابل این انقلاب الهی و نورانی، روشن تر و برجسته تر می شود، امروز صف بندی ملت های مظلوم در دفاع از این انقلاب و مرزبندی دشمنان، در مبارزه با آن روشن است، آمریکا و همراهانش در یک طرف و مظلومان و مستضعفان در طرف مقابل ایستاده اند. 

پاسداشت انقلاب و شکر این نعمت و دفاع از ارزش های آن وظیفه ای همگانی و الهی است و تردیدی در این مسئله نیست ، ملتی که 22 بهمن 57 را بوجود آورده ، همان ملتی است که 9 دی 88 را در تاریخ ثبت نموده بار دیگر با حضور خود 22 بهمن 93 را برای همیشه در ذهن ها به یادگار خواهد گذاشت. 

جامعه ورزش استان گیلان ضمن دعوت مردم همیشه در صحنه و ورزشکاران انقلاب ایران اسلامی به حضور حماسی، انقلابی و دشمن شکنانه در صحنه نمایش حماسه حضور و وحدت ملی در راهپیمایی مردمی یوم اله 22 بهمن و تجدید میثاق با آرمان های فراموش نشدنی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری مژده نابودی و نقش بر آب توطئه های متعدد دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامی در آینده ای نزدیک را می دهد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار