38 ماه است که کارگران کارخانه قند ممسنی حقوق نگرفته اند و وعده های دولت برای رفع مشکلات کارخانه پس از 3 سال همچنان بر زمین مانده است.
کد خبر: ۴۰۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 12 April 2017
تابناک فارس به نقل از نورآنلاین: فقط در یک سال گذشته بارها مقامات کشوری، استانی و شهرستانی از کارخانه تعطیل شده قند ممسنی بازدید کرده اند اما هنوز نتوانسته اند چاره ای برای این مساله بیندیشند!

علی یزدانی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت به همراه دکتر مسعود گودرزی نماینده مردم ممسنی و رستم از آخرین افرادی بودند که از این مرکز تولیدی بازدید کردند.

در این بازدید معاون وزیر معتقد بود واگذاری امور کارخانه به دولت تنها راه حل رفع مشکلات است و می گفت: با مصوبه دولت باید این کارخانه در اختیار هییت حمایت از صنایع قرار بگیرد و سپس باید احیاء گردد و سپس اقدامات قانونی بعدی آن را انجام دهد.

مسعود گودرزی نماینده مردم ممسنی نیز گفته بود: پیگیری متعددی در این خصوص انجام شئدده است و امیدواریم مشکلات این بخش حل شود. از طریق مراحل قضایی نیز پیگیری هایی صورت گرفته است و امیدواریم حداقل در قدم اول معضل کارگران را به یک طریقی حل کنیم تا مشکلی نداشته باشند.

اما با وجود گذشت ماه ها از این صحبت های مسئولین هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است و حتی وعده ی حل مشکلات کارگران کارخانه نیز بر زمین مانده است چه برسد به اینکه بخوانند تنها کارخانه ی ممسنی و رستم را احیاء کنند.

هرچند هنوز هم امیدواریم با پیگری های نماینده شهرستان و دیگر مسئولین حداقل مشکلات مربوط به کارگران رفع شود. چند روز قبل این کارگران با تجمع در جلوی فرمانداری رستم بار دیگر نسبت به این مساله اعتراض کردند!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار