مدیرکل ورزش و جوانان فارس در حاشیه بازدید از مراحل ساخت ورزشگاه میانرود اظهار داشت:فوتبال فارس به نقطه صفر رسیده و برای برون رفت از این وضعیت منتظر پایان رقابت های فوتبال دسته اول و دسته دوم کشور هستم تا تکلیف تیم فجر و تیم برق جدید شیراز مشخص شود و در صورتی که آنها بتوانند در لیگ دسته یک حاضر شوند یک تیم بسیار قوی با حمایت بخش خصوصی و صنعتگران با توجه به افزایش بودجه ورزش در سال 96 را روانه مسابقات دسته یکم خواهیم کرد .
کد خبر: ۴۰۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 15 April 2017
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در حاشیه بازدید از مراحل ساخت ورزشگاه میانرود در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:بزرگترین افتخار برای دولت تدبیر و امید است که به انتظار 22 ساله مردم فارس و حتی کشور پایان می دهد و در پایان این دولت شاهد افتتاح ورزشگاه پارس شیراز باشیم
حیدر علی کامیاب ادامه داد: در این دولت همه مسئولان استان و به ویژه افشانی استاندار فارس حمایت خوبی برای تکمیل و به بهره برداری رساندن این ورزشگاه کردند وخوشحالم که با یک اراده ملی این ورزشگاه بزرگ که با سازه های خوبی ساخته شده و نمای زیبایی دارد در دولت تدبیر و امید به اتمام می رسد .
وی اضافه کرد: در ابتدای دولت تدبیر و امید مبلغ 240میلیارد ریال برای اتمام این ورزشگاه اختصاص یافت اما از آنجا که این بودجه برای بهره برداری کامل کفاف نمی داد در سفر معاون رییس جمهوری و رییس برنامه و بودجه به شیراز این مبلغ به 540 میلیارد ریال افزایش یافت و به تصویب رسید.
وی اضافه کرد: این ورزشگاه در زمانی که مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان به اینجانب سپرده شد، حدود 75 در صد پیشرفت فیزیکی داشت که باحمایت همه جانبه دولت هم اینک نزدیک به 99 در صد پیشرفت دارد و علاوه بر سبزشدن چمن ، پیست تارتان پهن شده ، صندلی ها نصب شده و کار محوطه سازی نیز در حال انجام است .
کامیاب افزود : در ساخت این ورزشگاه کیفیت را فدای سرعت نکرده ایم و بر اساس استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) و تایید کیفی آزمایشگاه های مختلف در حال اتمام است .
***مساحت این ورزشگاه 48 هکتار است و کار و فعالیت عمرانی در این مجموعه تا رسیدن به استاندارد های جهانی تمام نخواهد شد
وی با بیان این که ورزشگاه پارس بزرگترین پروژه ورزشی فارس در تاریخ ورزش این استان است، گفت: این ورزشگاه در زمان بهره برداری پس از ورزشگاه های آزادی تهران و نقش جهان اصفهان سومین ورزشگاه 50 هزار نفری ایران لقب می گیرد و امکانات رفاهی و خدماتی مورد نیاز تماشاگران در نظر گرفته شده است.
کامیاب کلانتری افزود: مساحت این ورزشگاه 48 هکتار است و کار و فعالیت عمرانی در این مجموعه تا رسیدن به استاندارد های جهانی تمام نخواهد شد.
وی گفت: این ورزشگاه دارای یک پیست دو و میدانی مجهز است که در زمان بهره برداری می تواند میزبان رقابت های بین المللی این رشته ورزشی باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: سال ها از بنا نهاده شدن سازه های بتونی سالن سرپوشیده دو و میدانی این ورزشگاه می گذرد و با توجه به فرسودگی آن در مقطع کنونی، باید دوباره بازسازی شود.
وی اظهار کرد: بازسازی این سالن سرپوشیده در فاز دوم ساخت ورزشگاه پارس در دستور کار قرار دارد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در پاسخ به این پرسش که پس از اینکه این ورزشگاه به بهره برداری رسید چه اقدامی برای داشتن یک تیم لیگ برتری دارید بیان کرد: وضعیت اسف بار فوتبال فارس از چندین سال پیش آغاز شد که جرقه واگذاری بدون کارشناسی تیم های دولتی در دولت نهم به بخش خصوصی رقم خورد ضمن اینکه این امر نیز بدون حمایت از این بخش بوجود آمد و نتیجه آن هم سقوط فوتبال فارس بود.
***فوتبال فارس به نقطه صفر رسیده و برای برون رفت از این وضعیت منتظر پایان رقابت های فوتبال دسته اول و دسته دوم کشور هستم
وی افزود : فوتبال فارس به نقطه صفر رسیده و برای برون رفت از این وضعیت منتظر پایان رقابت های فوتبال دسته اول و دسته دوم کشور هستم تا تکلیف تیم فجر و تیم برق جدید شیراز مشخص شود و در صورتی که آنها بتوانند در لیگ دسته یک حاضر شوند یک تیم بسیار قوی با حمایت بخش خصوصی و صنعتگران با توجه به افزایش بودجه ورزش در سال 96 را روانه مسابقات دسته یکم خواهیم کرد .
کامیاب بیان کرد : اگر استان فارس در سال جاری سهمیه ای در لیگ دسته اول نداشت با یک برنامه ریزی خوب زمینه حضور یک تیم را از دسته دوم فراهم خواهیم کرد و به مردم فارس قول می دهم ظرف مدت کوتاهی یک تیم در لیگ برتر کشور داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار