امام جمعه پارسیان گفت: کشف ۵۰۰ کیلو طلا در غرب هرمزگان نشان از اشراف کامل اطلاعاتی دارد.
کد خبر: ۴۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 29 May 2015
 به گزارش تابناک - جزیره، حجت‌الاسلام هادی میرزایی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن محکوم کردن رفتار آل‌سعود در منطقه به ویژه در یمن اظهار داشت: آل‌سعود با جنایت‌هایی که در حال ارتکاب آن است کوچک‌ترین مشروعیتی برای خود باقی نگذاشته است و عقلای عالم باید هرچه زودتر جلوی وحشیگری‌های این رژیم را بگیرند.
 
وی با اشاره به «پیوند اخیر منافقان با آل‌سعود» افزود: نفاق آل‌سعود در برخورد با مردم منطقه با نفاق منافقان گره خورده و چهره واقعی آل‌سعود را نمایان کرده است.
 
امام جمعه پارسیان با اشاره به 14 خرداد و ارتحال امام راحل (ره) گفت: حرکت امام خمینی (ره) در بیداری اسلامی امروز به عنوان یک الگو برای ملت‌های مسلمان شناخته شده است و می‌بینید ملت‌هایی که دل در گرو امام راحل (ره) دارند سال‌هاست در حال مقابله با استکبار هستند.
 
میرزایی ضمن تبریک ولادت امام زمان و روز سربازان گمنام خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات در طول سه دهه که از انقلاب اسلامی می‌گذرد خدمات ارزنده‌ای را به مردم و انقلاب انجام داده و تاریخ انقلاب مملو از رشادت‌های سربازان گمنامی است که همه تهدید‌ها را از بین برده است.
 
امام جمعه پارسیان با اشاره به کشف 500 کیلو طلا در غرب استان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) تصریح کرد: مناطق مرزی و نقاط آسیب‌پذیر کشور تحت اشراف کامل اطلاعاتی این مردان بی‌ادعا قرار دارد و در عملیات‌های اخیر نشان داده شد کوچک‌ترین تحرکات دشمنان توسط سربازان گمنام رصد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار