در پي شكايت از كيفيت و سلامت ساندويچ هاي توزيعي در مدارس و بروز مسموميت در برخي از دانش آموزان،با اخذ دستور قضايي ودر حضور پليس اماكن و نمايندگان حقوقي و حراست آموزش و پرورش محل مذكور را پلمپ نمودند.
کد خبر: ۴۰۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ 16 April 2017
به گزارش تابناک فارس:زهرا مجدي؛ مدير نظارت بر مواد غذايي و بهداشتي معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشكي فسا گفت: در پي شكايت از كيفيت و سلامت ساندويچ هاي توزيعي در مدارس و بروز مسموميت در برخي از دانش آموزان، كارشناسان نظارت بر مواد غذايي معاونت غذا و دارو و كارشناسان بهداشت محيط معاونت بهداشت ضمن بازرسي از محل تهيه ساندويچ هاي مذكور، با توجه به غيربهداشتي  بودن شرايط توليد و مواداوليه مصرفي  ، با اخذ دستور قضايي ودر حضور پليس اماكن و نمايندگان حقوقي و حراست آموزش و پرورش محل مذكور را پلمپ نمودند.

مهندس مجدي  افزود: با عنایت به همکاریهای همیشگی اداره آموزش و پرورش ، شایسته است قبل از عرضه مواد غذايي در بوفه مدارس، سلامت و ايمني آنها به تاييد واحدهاي تابعه دانشگاه علوم پزشكي برسد.

مدير نظارت بر مواد غذايي و بهداشتي معاونت غذا و داروی دانشگاه به خانواده هاي دانش آموزان توصيه کرد : براي تغذيه فرزندان دلبند خود از ساندويچ هاي سالم خانگي كه خودشان تهيه مي كنند،استفاده نمايند.

وی اظهار داشت : با استمرار و تداوم همکاری های بین بخشی ، زمینه ارتقای بهداشتی واحدهای غذایی و صنفی در راستای تامین سلامت هرچه بیشتر مردم خصوصا دانش آموزان فراهم گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار