سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز 14 اسفند 95 از اختیاری شدن برگ ارجاع در برنامه پزشک خانواده شهری از ابتدای فروردین 96 خبر داده بود. حالا امروز ستاد اجرایی پزشک خانواده‌ دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کرد: فرم ارجاع پزشک خانواده شهری و روستایی در شهرستان جهرم اختیاری شد.
کد خبر: ۴۰۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 18 April 2017
به گزارش تابناک فارس:سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز 14 اسفند 95 از اختیاری شدن برگ ارجاع در برنامه پزشک خانواده شهری از ابتدای فروردین 96 خبر داده بود.

رضازاده با تاکید براینکه با اختیاری‌شدن ارجاع در برنامه پزشک خانواده شهری استان فارس، مشکلات این برنامه حل خواهد شد، گفت: از ابتدای فروردین شهروندان می‌توانند با توجه به تشخیص پزشک خانواده خود به پزشک متخصص یا فوق تخصص مراجعه کرده و از مزایای پرداخت‌های حداقلی برخوردار شوند یا اگر تمایلی ندارند شخصا و بدون دریافت فرم ارجاع به پزشکان متخصص و فوق‌تخصص مراجعه کرده و 30 درصد فرانشیز درمانی را پرداخت کنند.

وی بیان کرد: شهروندانی که مایل به استفاده از برنامه پزشک خانواده در مراجعه به پزشکان تخصصی هستند تنها 10 درصد فرانشیز مربوطه را پرداخت می‌کنند.
 
برگ ارجاع در جهرم اختیاری شد

ستاد اجرایی پزشک خانواده شهری و روستایی جهرم طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بیماران می‌توانند برای دریافت خدمات تخصصی با دریافت فرم ارجاع از پزشک خانواده خود هزینه‌ کمتری پرداخت کنند اما در صورتی که بدون فرم ارجاع به متخصص مراجعه شود، هزینه‌ ویزیت دریافتی از بیمار همانند سایر نقاط کشور، محاسبه و دریافت می‌شود.
 
این ستاد در اطلاعیه‌‌ خود افزوده است از ابتدای طرح پزشک خانواده شهری تاکنون، در صورت مراجعه بیمار بدون فرم ارجاع به پزشک متخصص، ویزیت و داروی وی آزاد محاسبه می‌شد که هم اکنون این مشکل برطرف شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار