مدیر رادیو معارف از استقرار تیم رادیویی در شب و روز نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برای اجرای برنامه زنده رادیویی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 30 May 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومي راديو معارف؛ مجتبی تونه ای با تبریک  عید بزرگ نیمه شعبان و سالروز میلاد پر برکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی گفت: هر ساله میلیون ها نفر از عاشقان و منتظران حضرت مهدی (عج) در ایام نمیه شعبان راهی قم و مسجد مقدس جمکران می شوند و رسانه می تواند از این ظرفیت به نحو شایسته بهره برداری کند و با بیان آموزه های مهدوی مردم را با وظایف منتظران آشنا نماید.

تونه ای افزود: برنامه های مختلفی را برای تجلیل از این روزهای مبارک تدارک دیده ایم .عصر چهاردهم و پانزدهم شعبان از ساعت 18 تا 30 : 19 برنامه زنده رادیویی در صحن مسجد مقدس جمکران برگزار می شود .شب و روز میلاد حضرت هم ویژه برنامه هایی را از مسجد مقدس جمکران برای مخاطبان سراسر کشور داریم  و از مباحث کارشناسان حوزه علیمه قم در تبیین ویژگی های جامعه منتظر و تربیت مهدوی بهره می بریم.

مدیر رادیو معارف در ادامه گفت: چند سالی است که سنت مبارک احیاء شب نیمه شعبان در قم رواج دارد و رادیو برای معرفی این حرکت عبادی و فراگیر کردن آن ؛ مراسم احیای نیمه شعبان از مسجد امام حسن عسكری علیه السلام را به صورت زنده برای مخاطبان بیدار دل ، پخش می کند.

 مدیر رادیو معارف تصریح کرد: معرفی تازه های نشر در قلمرو مهدویت ، معرفی سایت های مهدوی ، پرسش و پاسخ مهدوی و سخنان اخلاقی مراجع عظام و اساتید اخلاق از جمله موضوعات و بخش هایی است که در رادیو معارف به آن پرداخته می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار