۳۵۶۰ تخت بیمارستانی در حال ساخت است
کد خبر: ۴۱۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 24 April 2017
محمد هادی ایمانیه ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت تاکید کرد: اضافه شدن تخت های بیمارستانی در حوزه علوم پزشکی شیراز از اولویت ها بود که طی چهار سال گذشته ۲ هزار تخت  اضافه شد و ۳۵۶۰ تخت به قیمت ۱۸۰۰ میلیارد تومان نیز در حال ساخت است.

وی ادامه داد: ۲۰۴ تخت اعصاب و روان، ۴۸ تخت شیمی درمانی، بهسازی ۶ اورژانس و ایجاد ۱۵ کلینیک ویژه درمان نیز از جمله فعالیت ها بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: ۷۱۱ پروژه در حوزه بهداشت احداث و یا درحال ساخت است که البته برخی نیز در حال بهسازی است که اعتبار این این پروژه ها ۳۰۵ میلیارد تومان می شود.

ایمانیه در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت طرح پزشک خانواده نیز گفت: از اول فروردین دریافت فرانشیز توسط پزشک خانواده ممنوع شده و برگ ارجاع نیز اختیاری است.

وی با اشاره به مراجعه مردم به دو درمانگاه دولتی شیراز نیز گفت: در سال گذشته، ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار بیمار به درمانگاه مطهری و امام رضا(ع) مراجعه و ۲.۵ میلیون خدمت پزشکی نیز دریافت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص برنامه های هفته سلامت نیز گفت: ۳۳ برنامه اصلی برای این هفته در نظر گرفته شده که عمده آنها ارائه خدمات سلامت در نقاط مختلف شهر شیراز است.

ایمانی تصریح کرد: توزیع میان وعده غذایی در مدارس، مهد کودک ها، همایش سفیران سلامت، برپایی غرفه های غذای سالم، ارائه خدمات رایگان درمانی در برخی نقاط و راه اندازی نمایشگاه های سلامت و درمان از جمله برنامه های این هفته است.

وی یادآور شد: طی توافق با آموزش و پرورش تا پایان تیر ماه خدمات بینایی، شنوایی سنجی و دندان پزشکی نیز در مدارس ارائه می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار