در این ویژه 10 شهر خطرناک و نا امن دنیا ذکر شده که این شهر ها از قاره های امریکا مرکزی و جنوبی،آسیا و افریقا می باشند و از اروپا،اقیانوسیه و امریکای شمالی هیچ شهر نا امنی در این لیست به چشم نمی خورد.آمار قتل در خطرناک ترین شهر دنیا 169 در 100،000 نفر است.
کد خبر: ۴۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 01 June 2015
تابناک فارس:

10-caracas venezuela
شهر کاراکاس پایتخت ونزوئلاست که دهمین شهر نا امن و خطرناک جهان شناخته شده است.وجود باند های خطرناک مواد مخدر،این شهر را نا امن ساخته و از این رو جنایت و قتل در این منطقه آمار بالایی دارد.
نا امن ترین شهرهای دنیا


9-Ciudad Juarez, Mexico
حضور قاچاقچیان مواد مخدر در مکزیک یک امر طبیعیست و باندهای زیادی در این شهر فعالیت دارند.حتی در خیلی از موارد قاچاق مواد مخدر،پلیس سکوت اختیار می کند و اجازه وقوع جرم را می دهد.
نا امن ترین شهرهای دنیا



8-Cape Town, South Africa
مردم این شهر علاوه بر نرخ بالای جرم و جنایت،از فقر و ناآرامی های اجتماعی هم رنج می برند.اگرچه به خاطر زیبایی های طبیعی و شهری گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند،اما زیر پوست شهر واقعیت هایی نهان است که در عکس های زیبا از آن منطقه قابل دیدن نیست.

نا امن ترین شهرهای دنیا



7-Rio de Janeiro, Brazil
شهرهایی در برزیل است که از ریو دارای نرخ جرم و جنایت بیشتریست اما محبوبیت ریو برای گردشگری این منطقه را دارای حساسیت کرده.البته وقوع جرم در ریو نسبت به 10 سال پیش کمتر شده است.اما چیزی که در این شهر هنوز شایع است،جنایات خیابانی در شب است.این عکس قسمتی از حاشیه نشین های ریو را نشان می دهد.
نا امن ترین شهرهای دنیا



6. Guatemala City, Guatemala
گواتمالا در امریکای مرکزی واقع شده (کارائیب).این منطقه دارای جاذبه های توریستی زیبایی است.قاچاق مواد مخدر،کیف قاپی و جرائم خیابانی در این شهر شایع است.به گردشگران آن منطقه همیشه توصیه شده که از رفتن به مناطق نا امن پرهیز کنند.
نا امن ترین شهرهای دنیا



5. Acapulco, Mexico
حتی تا یک دهه پیش،این منطقه نسبتا امن بود و مکانی لوکس برای گردشگران بود.اما قاچاقچیان مواد مخدر به این شهر روی آوردند و نا امنی را تشدید کردند.آمارها نشان می دهد این شهر یکی از بالاترین آمار نرخ قتل در دنیا را دارد،از هر 100،000 نفر در آنجا،  142 نفر به قتل می رسند.
نا امن ترین شهرهای دنیا



Baghdad, Iraq.4
شهر بغداد که در آن تیراندازی،بمب گذاری،عملیات انتحاری و سایر رویدادهای خشونت بار اتفاق می افتد،در این چند سال اخیر به لطف کشور امریکا،به یکی از نا امن ترین مناطق جهان تبدیل شده است.
نا امن ترین شهرهای دنیا



3. Kabul, Afghanistan
کابل در یک برهه یکی از خطرناک ترین شهر های جهان به شمار می رفت.کابل یک شهر جنگیست،اگر چه نیروهای امریکا به تدریج از کابل خارج شد،اما امنیت به حالت ایده ال باز نمی گردد.در هر زمانی در این شهر می تواند خشونت رخ دهد.
نا امن ترین شهرهای دنیا



2. Karachi, Pakistan
کراچی یکی از مراکز مهم نا امن بوده.در این شهر هم حملات تروریستی همیشه وجود دارد.
نا امن ترین شهرهای دنیا



1. San Pedro Sula, Honduras
این شهر برای چندید سال عنوان خشن ترین شهر دنیا را ازآن خود کرده است.به گفته بیشتر منابع آگاه آمار قتل در این شهر از هر 100،000 نفر،169 نفر است.در این شهر قاجاق اسلحه بشدت رواج دارد و در اکثر نقاط شهر اسلحه موجود می باشد.
نا امن ترین شهرهای دنیا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار