فساد دولتی مثل سرطان است/در مناظره بعدی اموال نامزدها اعلام شود تا ببینیم چه کسی شرکت بین المللی دارد/کسی که برای خودش حقوق 200 میلیونی می برد ذخیره نظام است؟ /پس از تعطیلی صنعت هسته ای نوبت تعطیلی کارخانه هاست/برخی از سیاسیون به عزت جامعه توجه نمی کنند/پست ریاست جمهوری مهم است به این خاطر که کار ایجاد کند و نگذارد اموال ملت را بدزدند
کد خبر: ۴۲۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 08 May 2017
به گزارش تابناک فارس: حجت الاسلام پناهیان گفت: فساد دولتی مانند سرطان بوده و چنانچه اشرافی گری باب شود نمی توان جلو فساد را گرفت.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در مناظره بعدی کاندیداها بحث اموال مسؤولان مطرح شود، افزود: یکی از نیازهای اساسی کشور ما مبارزه با فساد بوده و باید دید کدام یک از کاندیداها می تواند بیشتر از بقیه با فساد مبارزه کند.

 این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ایکنه تغییر به دست مردم و با اراده مردم انجام می گیرد، بیان کرد: هنگامی فردی برای خودش ۲۰۰ میلیون تومان حقوق تنظیم می کند گفته می شود او از ذخائر نظام است . محافظت کردن از کسی که به بیت المال دست درازی می کند به معنای ایجاد هزاران فساد دیگر در جامعه است.
 
 وی تصریح کرد: پس از از کار انداختن سانتریفیوژها دشمن به دنبال از کار انداختن دیگر کارخانه های ماست، مگر می شود دشمن با توسعه صنعت هسته ای ما مخالف باشد اما موافق پیشرفت و عمران وآبادانی کشور باشد؟کدام عقل سلیمی این را باور می کند؟ اگر سانتریفیوژها تعطیل شود کارخانه های بیشتری نیز تعطیل می شود.
 
حجت الاسلام علیرضا پناهیان ادامه داد: امیدواریم در مناظره ی بعدی بین کاندیدا ها بحث اموال مسؤولان مطرح شود در بین همین کاندیداها کدامشان شرکت های تجاری بین المللی دارند ؟ در طول مدت 20 سال این ثروت و دارایی را بدست آورده اند. سوال اینجاست که از کجا آورده اند ؟ مدیر باید سالم باشد.
 
حجت الاسلام علیرضا پناهیان افزود: چرا باید در حال حاضر پست ریاست جمهوری برای ما مهم باشد؟برای آنکه به دین و فرهنگ و معنویت مردم خدمت کند؟ نه ، این در درجه دوم اهمیت قرار دارد، این پست مهم است برای آنکه کار ایجاد کند، نگذارد پول های مردم را بدزدند ، رفاه و امنیت را در جامعه ایجاد نماید، تمامی این موارد از مفاهیم دینی ماست و دین برای همین آمده است، بنا به قول امام خمینی (ره) :"اسلام همه اش سیاست است"، دین قویترین معارف مدیریت را در خودش دارد، متاسفانه فرهنگ عذرخواهی کردن و خجالت کشیدن در برخی مسؤولین ما مرده است.
 
حجت‌الاسلام پناهیان گفت: متأسفانه برخی از سیاسیون به عزت جامعه اسلامی هیچ توجه نمی‌کنند، اگر منفعتی به آن‌ها می‌رسید می‌گفتیم به دلیل منافع است اما آن‌ها به‌راحتی بر روی عزت جامعه پا می‌گذارند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
200 ملیون چیزی نیست . باور کنید بزارید بگیرند ولی ما رو برگردونید یک دو سال قبل از ورود گهربار دکتر محمود به مسند مدیریت جهانی.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
با سلام
انتظار از کسی که لباس پیامبر را برتن دارد این است که با احتیاط صحبت کند در مورد آبروی افراد و تهمت زدن؟؟ اگر واقعا این افراد کارهای خلاف قانون انجام داده ان پس چرا آقای پناهیان یکی از همین بزرگوانران که شما از ایشان حمایت می کنید در مدت مدیریت خود در ..کاری انجام نداد؟؟؟آگر ریاست جمهوری مهم نیست پس چرا جنابعالی کارخود را رها و برای تبلیغ می روید؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار