حمیدرضا غلامی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: در اثر بارندگی دیروز، تعداد عملیات های امدادی اطفایی به 57 مورد رسید که از این تعداد سه مورد آبگرفتگی منزل، یک مورد آبگرفتگی زمین گودبرداری شده و 11 مورد شکستگی درخت بوده است.
کد خبر: ۴۲۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳ 08 May 2017
وی ادامه داد: همچنین افتادن یک کودک هفت ساله در جوی آب در بولوار علامه به ایستگاه 8 اعلام شد که توسط والدین و قبل از رسیدن تیم های امدادی، کودک به مراکز درمانی انتقال داده شده بود.
 
حمیدرضا غلامی بیان کرد: به علت وزش شدید باد، 12 مورد شکستگی و سقوط درختان به سامانه 125 اعلام شد.
 
وی تصریح کرد: آتش نشانان از ایستگاه های 19،7،2،9،15 3،5،11،9 ،6 ،1 و17 امدادرسانی در این حوادث را پس از برش و قطعه قطعه کردن و جابجایی درخت و انتقال آن به حاشیه امن از محل انجام دادند.  
 
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: موارد ذکر شده در بولوار الزهرا، بولوار امیر کبیر، بولوار پروین اعتصامی، خیابان انقلاب اسلامی، بولوار فضیلت، دروازه قران، بولوار مدرس، بولوار پاسداران،خیابان کارگر، بولوار هجرت، قاانی کهنه، خیابان حر اتفاق افتاد که خسارت جانی در برنداشت.
 
غلامی همچنین به عملیات های امدادی مربوط به آبگرفتگی اشاره کرد و گفت: وقوع بارندگی باعث آبگرفتگی یک منزل مسکونی در شهرک رکن آباد شده بود که با استفاده از پمپ، تخلیه آب انجام شد.
 
وی اصافه کرد: همچنین در عملیاتی دیگر، آبگرفتگی یک منزل مسکونی در خیابان صنعتگر توسط آتش نشانان ایستگاه 6 و آبگرفتگی در پارکینگ منزل مسکونی در بولوار پاسداران توسط آتش نشانان ایستگاه پنج امدادرسانی شد.
 
عملیات امدادی دیگر، ایمن سازی یک زمین گودبرداری شده بود که شکسته شدن جدول و سرازیر شدن آب در آن باعث آبگرفتگی زمین شده بود و توسط آتش نشانان ایستگاه دو این عملیات انجام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار