اخبار ورزشی استان فارس
چراغ امید صعود برق شیراز روشن ماند/ بانوی کبدی کار فسایی به تیم ملی دعوت شد /افتتاح استخر شنای سرپوشیده در جهرم/زمین چمن مصنوعی با امکانات جانبی در بوانات ساخته می شود
کد خبر: ۴۲۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹ 08 May 2017
چراغ امید صعود برق شیراز روشن ماند
به گزارش تابناک فارس:تیم برق نوین شیراز در مرحله نهایی رقابت های فوتبال دسته دوم کشور، تیم داماش گیلان را با 3 گل شکست داد و خود را به یک قدمی تیم شهرداری ماهشهر خوزستان در صدر جدول رساند.
با توجه به توقف تیم شهر داری ماهشهر خوزستان برابر شهرداری فومن گیلان، فاصله تیم برق جدید شیراز با شهرداری ماهشهر خوزستان که هم اینک در صدر جدول قرار دارد به 2 امیتاز رسید.
دیدار پایانی این رقابت ها که تیم صعود کننده به دسته اول را تعیین می کند از حساسیت زیادی برخوردار است.
هم اینک در این گروه تیم شهرداری ماهشهر خوزستان با 16 امتیاز صدرنشین است، تیم برق شیراز هم با 14 امتیاز در تعقیب این تیم است.
تیم صدرنشین بصورت مستقیم به لیگ یک صعود می کند.
این دیدار 14 دقیقه وقت اضافه داشت.
 
بانوی کبدی کار فسایی به تیم ملی دعوت شد
سعیده جعفری بانوی کبدی کار فارس به اردوی تیم ملی دعوت شد.
 رئیس هیات کبدی استان  اظهار داشت : اردوی تیم ملی کبدی بانوان طی روزهای ۲۲ لغایت ۲۶ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می شود که سعیده جعفری از استان فارس و شهرستان فسا در این اردو حضور دارد.
عباس رضایی گفت: با توجه به شرایط آمادگی وی و حضور مستمر در پنج دوره اردوی تدارکاتی بسیار خوشبین هستیم که وی در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی قرار گیرد.
 
 
افتتاح استخر شنای سرپوشیده در جهرم
استخر شنای سرپوشیده شهید فرجام در شهرستان جهرم به بهره برداری رسید.
 
 
زمین چمن مصنوعی با امکانات جانبی در بوانات ساخته می شود
مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: ساخت زمین چمن مصنوعی در شهر کره‌ای، بخش سرچهان بوانات با اعتبار ۲۰ میلیارد آغاز شد.
کامیاب افزود: این زمین چمن دارای امکانات خوابگاه، سکوی تماشاچی، فنس کشی، سرویسهای بهداشتی است و در مدت زمان یک سال کار احداث آن به اتمام خواهد رسید. شهرستان بوانات در ۲۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار