استاندار فارس گفت: مطلقا گرایش سیاسی و خطی در تغییر مدیران وجود نداشته است به جز اینکه خودشان کم کاری و یا خطی برخورد کنند.
کد خبر: ۴۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 01 June 2015

تابناک فارس:دکتر سید محمد احمدی، استاندار فارس امروز (11خرداد) در جلسه شورای اداری فارس با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به فارس سفر ارزشمندی بود، گفت: مردم فارس استقبال خوبی داشتند و برنامه های خوبی تدوین و تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه کوتاهی از هچ کس برای جذب اعتبارات سال 93 و اعتبارات سفر ریاست جمهوری پذیرفته نیست، افزود: سال گذشته انتقال به خزانه نداشتیم و امسال باید سازمان ها توجه کنند نمره منفی نگیرند.

نماینده عالی دولت «تدبیر و امید» در فارس با یادآوری این مطلب که با کسانی که در بودجه همکاری نکنند به طور حتم برخورد با آنان می شود، اضافه کرد: مدیر سازمانی که 180 میلیارد ريال بودجه اش را جذب نکرده تغییر کرد همه بدانند که مطلقا گرایش سیاسی و خطی در تغییر مدیران وجود نداشته است به جز اینکه خودشان کم کاری و یا خطی برخورد کنند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه باید کشور با همگرایی و همدلی را پیش برد، اظهار داشت: مذاکرات پرونده دولت و وزارت خارجه نیست پرونده نظام است و رهبر معظم انقلاب نیز تیم مذاکرات را می شناسند و تایید کردند و امروز باید به سمت وحدت بیشتر حرکت کنیم.

رئیس شورای اداری استان فارس با اشاره به اینکه با همدلی و حدیت می توانیم استان را پیش ببریم، افزود: در بسیاری از بخش ها استان های سرآمد هستیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در پیش داریم این حق الناس است و صحنه ای سرنوشت ساز برای کشور محسوب می شود، اظهار داشت: باید با همدلی به سمت انتخاب حرکت کنیم.

احمدی با انتقاد به اینکه می گویند "استاندار لامردی است و برای آنان بیشتر پروژه گذاشته است"، اضافه کرد: شائبه درست کردن علیه افراد درست نیست، سرمایه گذار خودش رفته است و در لامرد کار انجام داده، اگر به من است دوست دارم در تمام فارس سرمایه گذار حضور پیدا کند اما این نظر خود سرمایه گذار بوده است.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای رفاه حال ما رفتند، تاکید کرد: باید راه شهدا را بپیماییم و سعی شود تا به مردم خدمت کنیم و این خدمت به مردم خاکریز جبهه امروز است.

شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار