وضعیت سازمان های مردم نهاد در ایران خوب نیست/ آمار طلاق و خودکشی نگران کننده است/ تولد نوزاد عجول در جاده/ بخش MRI بیمارستان فسا ماهی 2500 مراجعه کننده دارد/انجام ام آر آی تحت بیهوشی در فسا
کد خبر: ۴۲۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ 09 May 2017
وضعیت سازمان های مردم نهاد در ایران خوب نیست
به گزارش تابناک فارس:دکترمصطفی جمالی مدیرکل سازمان های مردم نهاد معاونت اجتماعی وزارت بهداشت بیان داشت : متاسفانه کشور ما از نظر تعداد سازمان های مردم نهاد از دیگر کشورها عقب می باشد و بسیاری از سمن ها در کشور غیر فعال هستند.

آقای محمدحسن بلاغی  معاون فرمانداری ویژه شهرستان فسا با اشاره به اینکه در شهرستان فسا در بحث فعالیت سازمانهای مردم نهاد وضعیت خوبی در شهرستان نداریم ، گفت : این مشکل نیاز به آسیب شناسی دارد و همه باید کمک کنیم که موانع شکل گیری سازمان های مردم نهاد را برطرف کنیم و امیدواریم با ترغیب و آشنایی مردم با سازمانهای مردم نهاد بتوانیم در این زمینه هم توفیق پیدا کنیم.

آمار طلاق و خودکشی نگران کننده است
معاون فرماندار با اشاره به آمار طلاق و خودکشی بعنوان معضلات جدی اجتماعی در کشور و شهرستان فسا گفت : در اسل جاری کمیته های پیشگیری از خودکشی و طلاق با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و اداره بهزیستی در شهرستان راه اندازی شده است تا انشاء اله با انجام کار پژوهشی و علمی صحیح و بومی با استفاده از مطالعاتی که در سطح کلان در اختیار است بتوانیم در این زمینه ها قدمهای موثری برداریم.
 
تولد نوزاد عجول در جاده
 رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان فسا گفت: در تاریخ15  اردیبهشت96 ساعت 9:20 صبح  ، مادر باردار 24 ساله به  دلیل شروع دردهای زایمانی با خودروی شخصی در حال انتقال به بیمارستان بود .
 
دکترنجفی افزود : با شدید شدن درد زایمان ، راننده خودرو به اورژانس پایگاه جاده ای نوبندگان مراجعه نموده که بلافاصله تکنسینهای حاضر در شیفت آقایان محمد مراد شجاعی و فرامرز نصیری با معاینه مادر متوجه می شوند که مراحل زایمان طبیعی آغاز شده است.
 
وی گفت : با انجام موفق زایمان طبیعی و تولد نوزاد در خودروی پراید ، تکنسین های اورژانس سریعا اقدامات  اولیه شامل کلمپ بندناف و پوآر را برای نوزاد دختر انجام دادند و پس از اقدامات اولیه پزشکی  ، مادر و نوزاد دختر را سالم تحویل بخش زایشگاه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) فسا نمودند.
 
بخش MRI بیمارستان فسا ماهی 2500 مراجعه کننده دارد
دکترعلی حسینی پور رییس بیمارستان دکترشریعتی فسا گفت : بخش MRI بیمارستان دکتر علی شریعتی فسا، از بخشهای بسیار فعال بیمارستان می باشد که با استفاده از پزشکان متخصص رادیولوژیست و پرسنل مجرب، پذیرای ماهانه حدود ۲۵۰۰بیمار از شهرستان فسا و شهرستان های همجوار می باشد.
 
انجام ام آر آی تحت بیهوشی در فسا
دکترحسینی پور افزود :  در این راستا و انجام خدمت رسانی بهتر و هرچه بیشتر، با کوشش ریاست بیمارستان در جهت تامین وسایل لازم و فراهم کردن  پرسنل زبده، از سال گذشته زمینه انجام MRI  تحت بیهوشی برای کودکان و دیگر بیمارانی که به علت ترس از فضای بسته یا بیماری مغزی قادر به بیحرکتی در مدت زمان تصویربرداری نیستند فراهم گردیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار