به هر کس که گیاه دارویی کشت کند زمین می دهیم /کاش همیشه انتخابات بود تا کمی به مردم توجه شود/همه شغل ها خوب است؛شغل کاذب وجود ندارد/ در 21 ماه گدشته برای 40 هزار نفر در فارس اشتغال ایجاد شده است
کد خبر: ۴۲۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲ 11 May 2017
به هر کس که گیاه دارویی کشت کند زمین می دهیم
به گزارش تابناک فارس: افشاني؛استاندار فارس در مراسم آغاز ساخت كارخانه داروسازي در منطقه ويژه اقتصادي شيراز با بيان اين كه يكي از مهم ترين قطب هاي توسعه استان فارس بحث كشت گياهان دارويي است كه الان در عرصه كشاورزي فارس به صورت جدي به آن توجه مي شود، اظهار داشت: اين توجه به اين دليل است كه اولاً نسبت به كشت هاي پرآب و كم بازده فعلي به خصوص در شرايط خشكسالي، آب بسيار كمتري مصرف مي كند و طبقات نسبتاً محروم نيز مي توانند در اين حوزه صاحب شغل شوند.

وی ادامه داد: منابع طبيعي به كساني كه اقدام به كشت گياهان دارويي مي كنند، زمين واگذار مي كند كه از اين طريق صاحب شغل و درآمد شوند.

کاش همیشه انتخابات بود تا کمی به مردم توجه شود
استاندار فارس گفت: كه اي كاش هميشه انتخابات بود تا حقوق مردم محترم شمرده شود، عزيز باشند، فاصله طبقاتي نباشد، آزادي حرمت داشته باشد و زنان و مردان مساوي باشند.
وی ادامه داد: حيف كه انتخابات چند سالي يكبار برگزار مي شود و بيشتر، پشت تريبون است؛ اگر اينها در عالم واقع بود وضع ما بهتر بود.
 
همه شغل ها خوب است؛شغل کاذب وجود ندارد
افشانی با بيان اين كه هر شغلي خوب است و يكي از گرفتاري هاي ما اين است كه مي گويند شغل كاذب، افزود: مرحوم دكتر عظيمي مي گويد من استاد دانشگاه هستم چه اشكالي دارد كسي روزنامه سر دست بگيرد و پشت چراغ قرمز به من بفروشد؛ تا اين كه من بخواهم يك ساعت يا دو ساعت در هواي آلوده، شهر را براي خريد روزنامه از دكه روزنامه فروشي با دود اگزوز، آلوده كنم.
 
در 21 ماه گدشته برای 40 هزار نفر در فارس اشتغال ایجاد شده است
استاندار فارس گفت: دولت تدبیر و امید، بیشترین توجه خود را معطوف به حل مشکلات جوانان و ایجاد نشاط و امید در بین آنان کرده است.

سید محمد علی افشانی، پنجنشنه در آیین جشن هفته جوان در شیراز بیان داشت: با هدف کاستن از مشکل بیکاری در بین جوانان، ظرف 21 ماه گذشته بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، 40 هزار نفر در استان فارس بکار گرفته شده اند و باید این روند را همچنان ادامه دهیم تا مشکل بیکاری به صورت کامل ریشه کن شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار