قیمت تمام شده حج بین 9 میلیون و 700 هزار تومان تا 13 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده که تفاوت قیمت ناشی از کیفیت خدمات و هتل است./نماینده ولی فقیه در استان فارس، از مسئولان و دست‌اندركاران حج كشورمان خواست تا هوشیاری لازم را در انجام تفاهم‌نامه‌ها داشته و در این زمینه دشمنی عربستان با ایران اسلامی را به یاد داشته باشند.
کد خبر: ۴۲۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵ 12 May 2017
مدیر حج و زیارت فارس از اعزام 21 کاروان استان به سفر حج تمتع خبر داد.
علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه تاکنون 21 کاروان برای استان فارس اعلام شده که این میزان در مرحله دوم اعلام اسامی افزایش می‌یابد، گفت: حدود 3 هزار نفر از حجاج با این کاروان‌ها اعزام می‌شوند.
 
زینلی با بیان اینکه قیمت تمام شده حج براساس اعلام سازمان است، افزود: برای اعزام به حج پایین‌ترین قیمت 9 میلیون و 700 هزار تومان و بالاترین قیمت 13 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده که تفاوت قیمت ناشی از کیفیت خدمات و هتل است.
 
وی از تخفیف 12 میلیون ریالی برای حجاج خبر داد و ادامه داد: با توجه به پیگیری سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری از مبلغی که در فیش درج شده 12 میلیون ریال کسر می‌شود و این تخفیف شامل کسانی می‌شود که  از قبل در بانک ودیعه‌گذاری کرده باشند.
 
مدیر حج و زیارت فارس اظهار داشت: 140 دفتر خدماتی زیارتی مجاز در استان فارس فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: تمامی امور مربوط به اعزام سفر حج و عتبات از طریق این دفاترخدماتی زیارتی باید انجام شود و زائران حج و عتبات مراقب سوءاستفاده سودجویان و کلاه‌برداران باشند.
 
دشمنی سعودی ها را فراموش نکنید
نماینده ولی فقیه در استان فارس، از مسئولان و دست‌اندركاران حج كشورمان خواست تا هوشیاری لازم را در انجام تفاهم‌نامه‌ها داشته و در این زمینه دشمنی عربستان با ایران اسلامی را به یاد داشته باشند.
 
آیت‌‌الله اسدالله ایمانی،‌ نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، ۲۰ اردیبهشت‌ماه با اشاره به برقراری دوباره حج تمتع در سال جاری، از مسئولان و دست‌اندركاران حج كشورمان خواست تا هوشیاری لازم را در انجام تفاهم‌نامه‌ها داشته و در این زمینه دشمنی عربستان با ایران اسلامی را به یاد داشته باشند، گفت: عربستان دوست و هم‌پیمان آمریكای جهانخوار است و این دو به شدت به یكدیگر نیازمندند.

وی با بیان اینكه آمریكا و عربستان در تمام معاهدات منطقه با یكدیگر هم‌‌پیمان هستند، افزود: هم آمریكا به عربستان احتیاج پیدا كرده و هم عربستان به آمریكا نیاز دارد؛‌ آمریكا به دنبال پول عربستان بوده و عربستان هم این نقطه ضعف آمریكا را به دست آورده است و دارد كارهای خود را در منطقه از این طریق انجام می‌دهد و سخاوتمندانه هم در این راه بذل و بخشش می‌كند.

آیت‌الله ایمانی با یادآوری شكل‌گیری‌ گروه‌های تكفیری و داعشی توسط عربستان و حمایت از آنان در منطقه گفت: این‌ها مواردی است كه باید به آن‌ها توجه كنیم و امیدواریم كه با اشراف كاملی كه دست‌اندركاران حج به امور دارند، خداوند نیز كمك كند تا یك حج بسیار خوب و دلپذیر برای مردم كشورمان در سال جاری انجام شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
خاک بر سر ما ایرانیها حج واجب این همه خوذمون داریم
وای وای وای پول ما صرف بمب بر سر بچه های یمن می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
صرف ۱۰۰میلیارددلارخرید اسلحه عربستان شده تا رو سر خودمون آوار شن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
آيا با كشتن زايرين درمنا ،اهانت به نوجوانان ،لخت كردن زنان در فرودگاه ها وتاكسي هاو.... امروزحج همچنان واجب است!!؟مسلمانان بيدارشويد وهزينه هاي سفر رابه نيت حج به نيازمندان اهدا كنيد كعبه واقعي در دل هاست به هر طرف رو كني نه خانه خدا بلكه خود خدا را مي بيني
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
سلام حج واجب را نمی شود ترک کرد انچه مهم است افزایش سطح فکر و فر هنگ مردم است که ئاجناس بنجل چینی را در عربستان نخرند تا پول ان صرف خرید بمب نشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار