سند 2030 کاپیتولاسیون فرهنگیست/وقتی خودمان سند تحول بنیادین داریم چه نیازی به سند یونسکو است/نمایندگان مجلس کجا بودند که سند 2030 امضا شد؟/ از جناح بازی بیرون بیایید و به داد مردم بی نوا برسید/مردم از چپ و راست خسته شده اند/ سابقه داران زندانی کاندید شورای شهر شده اند/اصلاح طلبان برای شورای شهر سراغ انسان های به درد بخور بروند/در تبلیغات انتخاباتی نیروهای نظامی را تضعیف نکنید
کد خبر: ۴۲۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 13 May 2017
سند 2030 کاپیتولاسیون فرهنگیست
به گزارش تابناک فارس:نماینده ولی فقیه در استان فارس امام جمعه شیراز امضای سند 2030 را به یک کاپیتالاسیون فرهنگی تشبیه و از این موضوع ابراز تاسف کرد.
 
آیت‌الله اسدالله ایمانی با یادآوری اینکه در خطبه‌های نماز جمعه 27 اسفند سال گذشته به شکل مفصل در مورد سند 2030 سخن گفته است، گفت: آن زمان پیغام دادند که مواد را می‌آوریم ببینید اگر جایی اشتباه است بگویید اصلاح شود؛ من گفتم کل سند اشتباه است نه یک ماده و دو ماده آن.
 
وقتی خودمان سند تحول بنیادین داریم چه نیازی به سند یونسکو است
آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه ما سند تحول بنیادین داریم و نیازی به سند یونسکو نداریم، تصریح کرد: این اقدام از اول تا آخرش اشتباه بود، اگر اشتباه نبود چرا در پستوی وزارت‌خانه رونمایی شد؟
 
نمایندگان مجلس کجا بودند که سند 2030 امضا شد؟
او با تصریح اینکه از صحبت‌های هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس هم متعجب و شگفت‌زده شده است، گفت: آیا شما نمی‌فهمیدید سند 2030 در این مملکت رونمایی و توسط معاون اول برای اجرا امضاء شده است که هیچ عکس العملی نشان ندادید و گذاشتید تا رهبری به میدان بیایند و بعد عکس العمل نشان بدهید.
 
از جناح بازی بیرون بیایید و به داد مردم بی نوا برسید/مردم از چپ و راست خسته شده اند
امام جمعه شیراز گفت: از این جناح بازی‌ها دست بردارید، از این مسائل سیاسی بیرون بیائید، به فکر این ملت محروم بینوا باشید، آینده این مملکت را ببینید، مردم از این حرف‌ها خسته شده‌اند؛ این چپ است، این راست است، این اصولگراست، مردم می‌گویند ما مسلمانیم، ما نظام جمهوری اسلامی را قبول کردیم، ما زیر سایه رهبری می‌خواهیم زندگی کنیم، این حرف مردم است؛ مردم زندگی می‌خواهند، معیشت مردم باید تأمین شود، شما به شهرک صنعتی شیراز سر بزنید ببینید چقدر کارخانه ها تعطیل شده است.
 
سابقه داران زندانی کاندید شورای شهر شده اند
خطیب جمعه شیراز همچنین با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا، تصریح کرد: در این شوراهای شهر و روستا کسانی تأیید صلاحیت شده‌اند که از طرف دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به عنوان صاحبان سابقه در مراجع قضایی و سابقه زندان معرفی شده بودند؛ یعنی کسی که زندان رفته حالا به خاطر مسائل مختلف تأیید شده و به صحنه آمده است.
 
اصلاح طلبان برای شورای شهر سراغ انسان های به درد بخور بروند
آیت‌الله ایمانی در ادامه خطاب به اصلاح‌طلبان گفت: به عزیزان اصلاح طلب عرض می‌کنم لیستی که می‌خواهید بدهید به سراغ انسان‌های به درد بخور رفته و سیاسیون را کنار بگذارید؛ سابقه دو بار انحلال شورا در برنامه شما بوده است، برای سومین بار آن را ثبت نکنید.

امام جمعه شیراز خطاب به مردم توصیه کرد که منهای قومیت‌ها و نگاه‌های سیاسی و جناحی افرادی را برای حضور در شورای شهر انتخاب کنند که کارآمد بوده و توان حل مشکلات شهر را داشته باشند.
 
در تبلیغات انتخاباتی نیروهای نظامی را تضعیف نکنید
وی با اشاره به خدمات و فداکاری های نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش، بسیج، سپاه و ... در مسیر تامین امنیت و آرامش گفت: به فعالان عرصه انتخابات توصیه می شود که از حرکت در مسیر تضعیف نیروهای نظامی و دفاعی کشور خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
کو گوش شنوا ................................................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار