فرمانده نیروی انتظامی فارس، با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات بیست و نهم اردیبهشت جاری گفت: در 2 انتخابات پیش رو، حدود 20 هزار نیروی این فرماندهی تامین امنیت انتخابات را در این استان بر عهده دارند.
کد خبر: ۴۲۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 14 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: راهبرد نیروی انتظامی برگزاری هر چه بهتر این انتخابات و فضایی توام با امنیت و آرامش با همکاری و همراهی سایر مسئولان استان است و برای این کار از تمام ظرفیت ها و امکانات خود بهره می گیریم.
 
وی، با اشاره به اینکه وظیفه پلیس در انتخابات فقط تامین نظم و امنیت است، بیان داشت: بر اساس قانون، نیروهای مسلح و از جمله نیروی انتظامی حق دخالت در امر انتخابات را ندارند.
 
گودرزی، راهبرد ناجا در انتخابات را امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت دانست و افزود: برای تامین نظم و امنیت انتخابات، مردم ولایتمدار استان فارس با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پلیس 110 اطلاع دهند.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار