پشت پرده وام های میلیونی کارمند یک بانک که با مدارک مشتریان و جعل اقدام به گرفتن وام های میلیونی کرده بود فاش شد.
کد خبر: ۴۲۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 14 May 2017
تابناک فارس به نقل از خبرجنوب:اين پرونده اواخر سال گذشته با شكايتی به جريان افتاد. در جریان مطرح شدن این شکایت مشخص شد که کارمند یکی از بانک های شیراز به شیوه ماهرانه ای اقدام به دریافت وام های میلیونی کرده است.
با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای تشکیل و تحقیقات پیرامون افشای راز این ماجرا آغاز شد.
در بررسی ها مشخص شد که با بازرسی های صورت گرفته از یک بانک مشخص شده یکی از کارمندان بانک با جعل مدارک مشتریان اقدام به دریافت وامهای میلیونی کرده و از این طریق توانسته بیش از 7 میلیارد ریال وام بگيرد .
در حالی که تحقیقات پیرامون این موضوع آغاز شده بود فردی با مراجعه به دادسرا شکایتی را مطرح کرد و مدعی شد که از بانک چندین بار با او تماس گرفته و خواسته اند اقساطش را پرداخت کند این مرد مدعی بود از بانک وامی دریافت نکرده است.
با توجه به اعلام این شکایت این پرونده با حساسیت ویژه ای رسیدگی شد.
وام های مرموز
با انجام اقدامات گسترده پلیسی مشخص شد که کارمند بانک بیش از 700 میلیون تومان وام از بانک با مدارک جعلی دریافت کرده است همه اينها نشان ميداد كه سارق حرفهاي با دراختيار داشتن مشخصات شاكيان توانسته بود مدارك شناسايي و دفترچه حساب آنها را جعل كند. براي همين كارآگاهان تجسسهاي خود را براي حل اين معما شروع كردند.
ماجرای این وام ها، حسابي ذهن كارآگاهان را مشغول كرده بود. ماموران در شاخه ديگر به تجسسهاي خود ادامه دادند و درحاليكه مطمئن بودند شخصي پشت پرده سرقت است كه همه اطلاعات حساب مالباختگان را در اختيار دارد،وي را شناسايي كردند. او كسي جز كارمند بانك نبود كه مأموران در تجسسهاي خود توانستند حقيقت را كشف كنند. اين مرد جوان دستگير شد و در بازجوييها چارهاي جز اقرار به دریافت وام های میلیونی با اسناد جعلی نديد.
وی در تحقیقات اعلام کرد که با جعل مدارک مشتریان بانک وام های میلیونی دریافت کرده و طی این مدت نسبت به پرداخت اقساط اقدامی نکرده است به گونه ای که در حال حاضر میزان وامها و معوقات پرداخت آن به بیش از یک میلیارد رسیده است.
با توجه به ادعای این کارمند بانک در حال حاضر دستورات لازم از سوی بازپرس برای مشخص شدن زوایای پنهان این ماجرا آغاز شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار