6 نفر از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لامرد از عرصه رقابت در انتخابات به منظور حمایت از ائتلاف خدمت انصراف دادند. متن این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد.
کد خبر: ۴۲۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 14 May 2017
«مردم شریف شهر لامرد و نمایندگان محترم محلات در مجمع مردمی

سلام علیکم
در نظام مردم سالاری دینی حضور در عرصه انتخابات چه به عنوان داوطلب و کاندیدا و چه به عنوان انتخابگر فرصتی است برای ادای دین به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان پاک‌ شهدای سرافراز که در مسیر اعتلای کلمه توحید جانفشانی کرده و جان خود را نثار نمودند.

همانطور که مستحضرید در این دوره از انتخابات شورای شهر، فرآیندی جدید و ساز و کاری متفاوت، برای مشارکت آحاد مردم در مسیر انتخاب ترسیم و طراحی شد‌ و در بیشتر محلات جمعی از بزرگان و معتمدین گرد هم جمع شده و با انتخاب نمایندگانی از میان خود، امکان و فرصت مشارکت برای همه اقشار بویژه جوانان در محلات مختلف را فراهم نمودند و حدود ۱۵ نفر نفر داوطلب بعد از جلسات متعدد توسط مناطق مختلف به مجمع عمومی نود نفره معرفی گردید‌. از آنجایی که‌ در این دوره از انتخابات براساس قانون اصلاحی انتخابات شوراها تعداد اعضای شورای شهر لامرد به پنج نفر‌ کاهش‌ یافت، عملا امکان انتخاب و حضور بیش از پنج نفر غیرممکن گردید، لذا ما کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی ‌به منظور جلوگیری از‌ پراکندگی و تشتت‌ آراء و انتخاب شورای کار‌آمد‌‌ و هما‌هنگ‌ و نیز به‌ منظور حفظ‌ وحدت و یکپارچگی‌ انصراف‌ خود را‌ از‌ نامزدی شورای‌‌ شهر‌ لامرد اعلام داشته و حمایت خود را از لیست ائتلاف خدمت شامل: آقایان علی پاکدلمهندس مجتبی حیاتی، حاج درویش صفری، مهندس هادی قایدی و‌ مهندس حاج عبدالرضا منصوری اعلام می‌داریم.

در پایان‌ ضمن تشکر و سپاس، از همه دوستان، همراهان‌، هواداران، نمایندگان محترم محلات و اعضای محترم مجمع مردمی می‌خواهیم تا تمام تلاش و همت خود را برای پیروزی ‌این ائتلاف به کار ‌گیرند.
انشاءالله حاصل تلاش‌ و زحمات چند ماهه همه برنامه‌ریزان و دست‌اندرکاران این ساز و کار، شورایی پویا و شهری پرنشاط برای شهروندان شهرمان باشد.
با احترام
‌علی حسن زاده، اسماعیل شکیب‌، ابراهیم صفری، حسین صفری، مصطفی منصوری، نعمت‌الله نیکمنش.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار