مراسم رونمایی از کارهاى انجام شده در فاز صفر فیلم سینمایى «کوروش بزرگ» و چاپ دوم فیلمنامه «کوروش کبیر» نوشته «مسعود جعفری جوزانی» ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز یکم خرداد در موزه سینما برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ 14 May 2017
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مراسم رونمایی از چاپ دوم فیلمنامه «کوروش کبیر» به نویسندگی «مسعود جعفری جوزانی» و با پژوهشگری «فتح‌اله جعفری جوزانی» و دکتر «عبدالکریم یونسی» و همچنین مراسم رونمایی از کارهاى انجام شده فاز صفر شامل سایت، کوروش کارت بانک ملت و گزارش اتمام نقشه راه (آرت بوک) با حضور تعدادی از هنرمندان سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون کشور و تعدادی از شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی و هنری و با یاد و بزرگداشت زنده‌یاد «علی معلم» منتقد و نویسنده سرشناس سینمای ایران ساعت ۱۷: ۳۰ روز یکم خرداد در موزه سینما در تهران برگزار می‌شود.

نخستین چاپ کتاب فیلم‌نامه «کوروش کبیر» نوشته «مسعود جعفری جوزانی» ۱۴ اسفند سال ۱۳۹۴ در شعبه الف. شهر کتاب واقع در زعفرانیه تهران رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از چاپ دوم فیلمنامه «کوروش کبیر» همچنین قرار است از آرت بوک و وب سایت پروژه سینمایی «کوروش کبیر» و نیز «کورش کارت» بانک ملت رونمایی شود و برنامه‌های آتی پروژه سینمایی «کوروش کبیر» به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

در بخش‌هایی از مراسم نیز مدیر گروه فرهنگی اقتصادی «کورش بزرگ» در مورد ساخت شهرک سینمایی «کوروش کبیر» و چگونگی جذب سرمایه‌های داخلی، خارجی و همچنین مردمی برای ساخت این اثر سینمایی توضیحاتی ارائه خواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار