پایتخت سیاسی باید منتقل شود/ نظام مهندسی معدن در معادن ضعیف عمل کرده است/ دولت یازدهم باید مسکن مهر را به پایان برساند/ وقتی فرانسوی ها پروژه های بزرگ ایران را به تأخیر می اندازند/ عربستان برای سرکوب شیعیان به رژیم بحرین نیاز دارد/ تفاوت زیادی در روابط ایران و پاریس ایجاد نمی شود/ عربستان در بحرین عقده شکست یمن را می گشاید /
کد خبر: ۴۲۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱ 14 May 2017
پایتخت سیاسی باید منتقل شود
به گزارش تابناک فارس:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه جمعیت روز افزون تهران نیازمند امکاناتی از جمله مسکن و اشتغال است، گفت: بدون شک افزایش جمعیت بدون بستر سازی دردساز است و مشکلات کلانشهری مانند تهران را دوچندان می کند.
رضایی تاکید کرد: حاکمیت باید به دنبال آن باشد تا محل مناسبی را انتخاب کرده و مرکز سیاسی را به آن مکان منتقل کند در غیر این صورت بازهم مشکلات و معضلات پابرجا خواهد بود.
 
نظام مهندسی معدن در معادن ضعیف عمل کرده است
اسماعیلی؛نماینده مردم سروستان،کوار و خرامه و نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:نظام مهندسی معدن در معادن ضعیف عمل کرده است، چرا که بر اساس قانون با پیگیری نظام مهندسی معدن چندناظر مقیم باید در معادن حضور داشته باشد.
 
دولت یازدهم باید مسکن مهر را به پایان برساند
رئیس کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت تکمیل هر چه سریع تر پروژه مسکن مهر، گفت: تکمیل این پروژه تا پایان دولت یازدهم، تعهد دولت است.نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پروژه مسکن مهر با تمام ایراداتی که داشت توانست قشر اعظمی از مردم را خانه دار کند، افزود: اینکه این پروژه به علت برخی هزینه ها و مشکلات نیمه کاره رها شود منطقی نیست از این رو دولت باید با تامین منابع مالی آن تکمیل آن را سرعت ببخشد.
 
وقتی فرانسوی ها پروژه های بزرگ ایران را به تأخیر می اندازند
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با بدعهدی یک شرکت در واقع افتتاح یک پروژه به تعویق می افتد، افزود: قراردادهای بین المللی باید با ضمانت نامه های مستحکمی منعقد شود، تا طرف مقابل موظف به ارائه فعالیت ها در قالب قرارداد باشد و این گونه برخورد خارجی ها به ویژه فرانسوی ها با پروژه های بزرگ ایران بسیار ناپسند بوده و برای کشور گران تمام می شود. 
 
عربستان برای سرکوب شیعیان به رژیم بحرین نیاز دارد
نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی گفت:عربستان برای مبارزه به گروه های شیعی به رژیم بحرین احتیاج دارد از این رو حمایت ویژه ای از این کشور دارد و بحرین نیز در میان سایر کشورهای عربی ارادت خاص تری نسبت به عربستان داشته و تمام سیاست های این کشور را اعمال می کند.
 
تفاوت زیادی در روابط ایران و پاریس ایجاد نمی شود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان این که تغییر شگرفی در تعاملات پاریس با تهران رخ نخواهد داد و فرانسه به رفتار احتیاطی درباره ایران ادامه خواهد داد ، گفت: اجرای تعهدات امانوئل مکرون اتفاقی است که قطعا در آینده روابط سیاست خارجی فرانسه در رابطه با ایران در میان مدت تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
 
عربستان در بحرین عقده شکست یمن را می گشاید
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: از سوی دیگر ورود نیروهای سعودی به بحرین برای تقویت روانی و نظامی نظامیان رژیم آل خلیفه بوده و قصد دارند قدرت خود را به رخ انقلابیونی بکشند که نسبت به حبس، سلب تابعیت یا دادگاهی شدن رهبر شیعی خود اعتراض دارند.
جمالی نوبندگانی در ادامه با بیان اینکه عربستان سیاست دوگانه خود را از آمریکایی ها به ارث برده است، عنوان کرد: عربستان با حضور نظامی در یمن نتوانست موفقیتی کسب کند لذا با حضور نظامی در بحرین نیز صرفا روح و روان مردم سرکوب شده را به لحاظ تاریخی زخمی می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار