نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب سرمایه گذار دراستان فارس به کندی صورت می گیرد و برای برون‌رفت از مشکل اقتصادی باید زمینه سرمایه گذاری در این استان فراهم شود.
کد خبر: ۴۲۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲ 14 May 2017
علی اکبری در سخنانی با بیان اینکه سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است و برای محقق شدن شعار سال باید به تولید، جذب سرمایه  و امنیت سرمایه‌گذار توجه ویژه‌ای کرد، افزود: از 320 هزار میلیارد تومان بودجه سال جاری کشور، 180 هزار میلیارد تومان حقوق، 40 هزار میلیارد تومان یارانه، 30 هزار میلیارد تومان متعلق به آموزش وپرورش و 12 میلیارد تومان به بیمه طرح سلامت اختصاص یافته است.
وی خاطرنشان کرد: برای کمک به مناطق روستایی و عشایری وام‌های زیر 100 میلیون تومان در این مناطق مشمول جریمه بخشودگی شده است و نیز دولت پیشنهاد داده است 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی صرف اشتغال پایدار در مناطق روستایی، عشایری، محروم و مرزی گردد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از افتخارات نظام اسلامی و مردم‌سالاری دینی، تشکلیل شوراهای اسلامی و سپردن مدیریت جامعه به دست مردم است و در این راستا هنوز باید نهادهای مردمی به پخته شده و تجربه کسب کنند.
اکبری با بیان اینکه توجه به مناطق عشایری، روستایی و محروم یکی از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی است، افزود: طبق  قانون برنامه ششم توسعه برای مقابله با بحران و تنش آب، باید 11 میلیارد مترمکعب آب کمتر استفاده و ذخیره شده و اصلاح الگوی کشت آبیاری قطره ای، بازسازی قنوات و نیز بهره برداری از کشت گلخانه ای مورد توجه جدی قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار