عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان فارس گفت: با توجه به شرایط موجود احتمال ۲ مرحله‌ای شدن انتخابات ریاست جمهوری زیاد است.
کد خبر: ۴۲۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 15 May 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:جعفر قادری با اشاره به اینکه براساس نظرسنجی‌های انجام شده وضعیت کاندیداهای اصولگرا بهتر از روحانی است، اظهار داشت: جهانگیری که کاندید پوششی است، هاشمی طبا نیز رای ندارد و در مجموع آراء روحانی و این دو تن در طول مدت برگزاری مناظره‌ها کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه احتمال 2 مرحله‌ای شدن انتخابات زیاد است، گفت: مخالفان روحانی در مجموع آراء بیشتری دارند و این نشان می‌دهد که اصولگرایان می‌توانند پیروز رقابت شوند.

نماینده سابق مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی درباره مناظره‌ها افزود: مناظره‌ها فرصت کافی برای رفع ابهاماتی که کاندیدها علیه هم مطرح می‌کردند، نداشت و بهتر بود که به صورت 2 نفره برگزار می‌شد یا اینکه در فرصت باقی‌مانده بین نماینده کاندیدها برگزار شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس بیان کرد: یکی از موارد مطرح شده از سوی دولت مستقر که سبب ابهام شده، بحث تورم بود، یک جا از تورم نقطه به نقطه سخن می‌گفتند یک جا از تورم سالیانه استفاده می‌کردند. این امر ابهام ایجاد می‌کند.

قادری تصریح کرد: خودکفایی گندم و سرمایه‌گذاری خارجی که دولت ادعا می‌کند از دیگر مواردی است که سبب ابهام شده چراکه در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی تفاهم‌نامه امضا شده اما قرارداد اجرا و فعالیت نیست. این مسائل باید برای مردم روشن شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار