جشن ملی شبکه فارس در روز انتخابات برگزار می شود.
کد خبر: ۴۲۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 16 May 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس با اشاره به تولید و پخش برنامه های ویژه انتخابات در یک فضای متنوع گفت: 15 تیم تولیدی در 12 نقطه شیراز و شهرستان ها مستقر می شوند و حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای را در قاب تلویزیون به تصویر می کشند.
 
وی بیان کرد: در این ویژه برنامه خانواده شهدا، ورزشکاران، هنرمندان، خوانندگان، اساتید دانشگاه، علما و مسئولان حضور دارند و مسابقه بزرگ حماسه حضور به صورت پیامکی طراحی و اجرا می شود.
 
سهرابی با بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه امسال بسته های خبری ویزه روزانه 25 دقیقه در بخش های خبری صدا و سیما پخش می شود، افزود: در روز انتخابات شهرستان های آباده، جهرم، داراب، فسا، کازرون و لار این روز بزرگ را انعکاس و به تصویر می کشند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس گزارش خبری خبرنگاران آزاد شهرستان های مختلف استان را از برنامه های این مرکز  برشمرد و تصریح کرد:  این گزارش ها در صورت دریافت پخش  می شود شد و تمامی عوامل سیمای فارس با همراهی تیم های فنی و پشتیبانی از شب قبل شروع انتخابات تا پایان انتخابات تلاش  می کنند این رویداد بزرگ ملی را به سراسر جهان مخابره کنند.

سهرابی ادامه داد: برقراری ارتباط زنده با شبکه های سراسری در روز انتخابات و یک روز قبل از آن از برنامه های معاونت خبر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده معاونت خبر در روز انتخابات 8 گروه خبری به همراه 55 خبرنگار آزاد و 20 خبرنگار فضای مجازی در شهرستان ها خبر پوشش انتخابات را برعهده دارند.

وی اضافه کرد: صدا و سیمای  مرکز فارس نیز  با استقرار 7 گزارشگر در سطح شهر و تیم خبرنگاران آزاد در شهرستانها و 4تیم برنامه ساز در استودیو از ساعت 7 صبح تا 23 حضور گسترده مردم فارس را پوشش می دهند.

وی اظهار کرد: سایت http://fars.irib.ir/entekhabat به منظور حضور مردم در انتخابات راه اندازی شده، و شامل انتشار اخبار انتخابات، معرفی ویژه برنامه های انتخابات صدا و سیمای مرکز فارس، انتشار موسیقی تصویر و  انتشار موسیقی تصویر با موضوع ملی است.
 گفتنی است برقراری ارتباط زنده از 12 نقطه در سراسر استان  و ویژه برنامه انتخابات به صورت همزمان از ساعت 7و 30 دقیقه تا 22 از شبکه فارس پخش می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار