سیزدهمین نمایشگاه «کودک و نوجوان»، دومین نمایشگاه «مادر و نوزاد»، هشتمین نمایشگاه «ملزومات جهیزیه» و سومین نمایشگاه «لیزینگ و فروش اقساطی» اول تا پنجم خردادماه در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 16 May 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم: سیزدهمین نمایشگاه «کودک و نوجوان، اسباب‌بازی، سرگرمی و اوقات فراغت»، دومین نمایشگاه «مادر و نوزاد»، هشتمین نمایشگاه «ملزومات جهیزیه، تشریفات، سفره عقد و گل‌آرایی» و سومین نمایشگاه «لیزینگ و فروش اقساطی کالا» یکم تا پنجم خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار می‌شود.

به گفته عبدالناصر اسکندری، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس، این چهار نمایشگاه به صورت همزمان راس ساعت 18 روز دوشنبه یکم خردادماه به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند و همه روزه از ساعت 15:30 تا 21:30 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه «لیزینگ و فروش اقساطی کالا» محصولات مختلف خود را در زمینه‌های مبلمان، لوازم خانگی، لوستر و روشنایی، کالای خواب، منسوجات و فرش در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده و به صورت اقساط و با تخفیف به فروش می‌رسانند.

در نمایشگاه «ملزومات جهیزیه، تشریفات، سفره عقد و گل‌آرایی» تولیدکنندگان در زمینه‌های مختلف لوازم‌خانگی مبلمان، فرش، لوازم آشپزخانه، لوستر، مزون لباس، آتلیه، تشریفات، سفره عقد و غیره به عرضه محصولات و فعالیت‌های خود می‌پردازند و در این نمایشگاه اکثر کالاها به ‌صورت اقساطی عرضه می‌شود.

این نمایشگاه با فراهم آوردن تمام ملزومات سنت زیبا و الهی ازدواج در یک مکان، پذیرای عموم بازدیدکنندگان است و هدف از برگزاری آن فراهم کردن شرایط آسان و مناسب برای تسهیل در امر ازدواج است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار