مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه رئیس جمهور آینده مبنای اصلی کار خود را تکیه بر مردم و ظرفیت‌های داخلی کشور قرار دهد گفت: شاه‌سلطان‌حسین‌ها دیگر در این مملکت جایی ندارند.
کد خبر: ۴۲۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 17 May 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: اسماعیل قزل‌سفلی صبح امروز در جمع مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز، برخورداری از تفکر جهادی و انقلابی را موجب پیشرفت کشور دانست و اظهار داشت: ملت ایران رئیس جمهوری می‌خواهد که مرعوب دشمن نشود و از هیمنه پوشالی دشمن نیز نترسد چراکه شاه‌سلطان‌حسین‌ها دیگر در این مملکت جایی ندارند.

وی، نوسازی در ساختار اجرایی کشور را از نیازهای امروز جامعه برشمرد و افزود: به رئیس دولتی نیاز داریم که خودش و بدنه دولتش ساده‌زیست و همچنین دلسوز واقعی مردم و تشنه خدمت باشد نه شیفته قدرت.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، گفت: نباید مسئله محرمانه‌ای بین دولت و مردم باشد.

وی با بیان اینکه نیازمند رئیس دولتی هستیم که به قدرت دفاعی کشور افتخار کند ادامه داد: دولت پرنشاط، توانمند و به فکر مردم نیاز امروز کشور است و رئیس جمهور آینده مبنای اصلی کار خود را تکیه بر مردم و ظرفیت‌های داخلی کشور قرار دهد.

قزل‌سفلی با بیان اینکه دانشجویان از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، برنامه و عقلانیت در تبلیغات را مطالبه کنند اضافه کرد: نباید اجازه داد که نامزدهای ریاست جمهوری به جای پاسخگویی به سوالات، کلی‌گویی کنند.

وی خدمت به مردم را از بهترین راه‌های مبارزه با آمریکا دانست و تصریح کرد: حضور مردم در صحنه، حضور جوانان در عرصه دفاع از حرم آل‌البیت و اقتدار دفاعی ایران اسلامی سبب شده که سایه جنگ از کشور رخت بر بندد.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دشمن از قدرت علم، ایمان و اخلاص جوانان ایران اسلامی هراس دارد، بر داشتن بصیرت، عمل به هنگام و اخلاص در عمل تاکید کرد و گفت: دانشجویان مطالبه‌گری کرده و نقش مردم در حاکمیت را برجسته کنند و ضمن طی کردن مدارج علمی بالا، خواسته‌های مردم از دولت‌ها را مطالبه کنند.

قزل‌سفلی با بیان اینکه امروز مشارکت حداکثری در انتخابات، صحنه دفاع از انقلاب اسلامی است ادامه داد: دشمن به دنبال برجام‌های موشکی و منطقه‌ای است؛ همچنان که سند 2030 یا همان برجام فرهنگی و  fatf را کلید زدند.

وی بیان داشت: دشمن به دنبال این است که روحیه انقلابی ملت ایران جای خود را به رفاه‌زدگی دهد از این رو باید هوشیار باشیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به فناوری‌های موجود در کشور اظهار داشت: از ظرفیت‌های تکنولوژی برای ترویج مباحث انقلاب و آرمان‌های آن استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار