شهرداری شیراز با بیان اینكه اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال از اولویت‌های این سازمان بوده است، گفت: ۵۰ هزار شغل برای جوانان تلاشگر نه آنانی که پشت میزنشینی را ترجیح می‌دهند در پروژه‌های مرتبط با شهرداری ایجاد شده است.
کد خبر: ۴۲۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 17 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا: علیرضا پاك‌فطرت، شهردار شیراز امروز، ۲۷ اردیبهشت‌ماه با بیان اینکه شهر شیراز نیازمند خدمات شبانه‌روزی شهرداری است، گفت: هر روز چندین نفر متولد و چندین خانواده به شیراز مهاجرت می‌کنند و نیازمند خدمات هستند.

وی درباره انتخاب پنجم برای شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: شوراها در شیراز هر دوره نسبت به دوره قبل تکامل یافته‌تر و پخته‌تر عمل کردند و پیشرفت‌های شهر در کنار تلاش‌های شهرداری، مدیون شوراهاست.

پاك‌فطرت افزود: از مردم نیز درخواست می‌شود در انتخاب کاندیداهای شورای شهر دقت لازم را داشته باشند زیرا شورای شهر متعلق به تمام شهر است.

شهردار شیراز با تأکید بر اینکه اگر مدیریت واحد شهری تشکیل شود بسیاری از مشکلات شهری به راحتی حل خواهد شد، اظهار كرد: مجلس و دولت باید درخصوص تشکیل مدیریت واحد شهری به نتیجه برسند.

وی همچنین درباره اشتغال در چارچوب اختیارات شهرداری گفت: ۵۰ هزار شغل برای جوانان تلاشگر نه آنانی که پشت میزنشینی را ترجیح می‌دهند در پروژه‌های مرتبط با شهرداری ایجاد شده که این افراد نان‌آور خانواده‌هایشان هستند.

شهردار شیراز اظهار كرد: آنان که برای شورای شهر تلاش می‌کنند بدانند كه بعد از ورود به شورا باید تلاش كرده و حق مردم را از دستگاه‌های خدمت‌رسان و مرکز کشور بگیرند؛ به واقع عضوی از پارلمان شهر باشند زیرا ایجاد هماهنگی و تلاش برای استقرار مدیریت هماهنگ شهری، كاهش هزینه‌ها را به دنبال دارد.

پاک فطرت، وحدت رویه میان شهرداری و شورای اسلامی شهر را موضوعی کلیدی توصیف كرد و گفت: اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در چارچوب وظایف قانونی شهرداری اولویت شهرداری شیراز بوده است.

وی معتقد است كه طی سال‌های اخیر در شیراز كار و تلاش سرلوحه فعالیت در شورای شهر و شهرداری شیراز قرار داشته و همین امر تحول را بسترسازی كرده است به طوری كه امروز شیراز در اقدامات عمرانی و میزان اعتبارات هزینه شده در زمینه عمران شهری، اصفهان را پشت سرگذاشته و بعد از تهران دومین كلان‌شهر به لحاظ اعتبارات و پروژه‌های عمرانی است.

شهردار شیراز با تصریح اینكه هیچ یك از اعضای شورای چهارم و مدیران شهرداری مدعی نیستند كه تمام مشكلات شهر مرتفع شده و همه اقدامات انجام شده است، گفت: هنوز فضا برای كار بسیار زیاد است، اولویت باید كار و تلاش مضاعف باشد تا كاستی‌ها به تدریج كم شده و شیراز به جایگاه اصلی خود برسد.

پاك‌فطرت گفت: همانطور که در ابتدای سال اعلام کردیم، سال ۹۶ سال افتتاح پروژه های بزرگ است. امسال با افتتاح کامل خط یک مترو و ورود تعداد زیادی اتوبوس جدید به ناوگان، حمل و نقل عمومی شیراز متحول می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار