شب گذشته ستاد مرکزی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی واقع در خیابان ستارخان مورد حمله چماق به دستان فتنه گر قرار گرفت.
کد خبر: ۴۲۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 18 May 2017
تابناک فارس به نقل از شیرازه:حمله به ستاد های انتخاباتی دکتر ابراهیم رئیسی چند روزی است که در دستور کار عناصر فتنه گر قرار گرفته است.
شب گذشته نیز ستاد مرکزی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی واقع در خیابان ستارخان مورد حمله چماق به دستان فتنه گر قرار گرفت.

حجت الاسلام طاهری رئیس شورای راهبری ستاد انتخاباتی دکتر سید ابراهیم رئیسی در استان فارس در گفتگو با فارس گفت: متاسفانه بر اثر حمله برخی افراد و محاصره ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر رئیسی در شیراز، عده ای از افراد این ستاد مجروح شده و در نتیجه برای حفظ امنیت شهر و جلوگیری از بروز اغتشاش و برهم خوردن نظم و امنیت، ما به صورت داوطلبانه، موقتا ستاد مرکزی شیراز را تعطیل کردیم.

وی در ادامه گفت: متاسفانه نیروی انتظامی و فرمانداری شیراز به وظیفه قانونی خود در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی عمل نکرد و در نتیجه بخشی از شهر شیراز، تنها دو روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری در آستانه بحران قرار گرفت و اگر تدبیر ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی نبود، قطعا اتفاقات ناگواری رخ می‌داد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در ادامه تصریح کرد: متاسفانه علیرغم اینکه پیش‌بینی ها و هشدارهای لازم در این باره به مسئولان ذیربط در شیراز داده شده بود، اما در عمل با سهل انگاری و غفلت آنها مواجه شدیم که امیدواریم در ادامه، این نهادها به بدیهی ترین وظیفه خود که همان تامین امنیت ستادهای انتخاباتی نامزدهاست عمل کنند.

به گزارش شیرازه طی چند روز گذشته نیز تاکنون چندین مرتبه به ستاد جوانان اصلاح طلب حامی رئیسی در شیراز واقع در خیابان عفیف آباد حمله شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار