رئیس کل دادگستری استان فارس از تشکیل پرونده قضایی برای دو نفر از مسئولان اجرایی در شهرستان‌های این استان در راستای حمایت تأثیرگذار آنان به نفع یکی از کاندیدا‌ها خبر داد.
کد خبر: ۴۲۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 18 May 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس: علی القاصی از تشکیل پرونده قضایی برای دو نفر از مسئولان اجرایی در شهرستان‌های این استان در راستای حمایت تأثیرگذار آنان به نفع یکی از کاندیدا‌ها خبر داد.

وی با بیان اینکه پرونده حمایت‌های یکی دیگر از مسئولان اجرایی در مرکز استان در جهت استفاده از اماکن دولتی نیز در حال مستند سازی و تحقیقات است گفت: متأسفانه در فضای مجازی شاهد انتشار مطالب متعدد از سوی برخی مدیران و مسئولان دولتی له یا علیه برخی نامزد‌ها هستیم که برخلاف تصور برخی این تخلفات با دستورات دستگاه قضایی به ضابطین به صورت کامل مورد رصد و بررسی قرار دارد.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی فارس همچنین مجدداً مسئولیت‌های قانونی فرمانداران نسبت به صدور مجوز تجمعات را متذکر شد و افزود: مسئولیت اقدامات امنیتی و برقراری نظم در تجمعات بر عهده فرمانداران است بنابر این لازم است بروز هر گونه مشکل را پیش بینی و نسبت به آن تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

وی ممنوعیت تبلیغات از ساعت ٨ صبح روز پنج شنبه ٢٨ اردیبهشت ماه را یادآور شد و خاطر نشان کرد: هر گونه تبلیغات در ساعات ممنوعیت تبلیغات، جرم محسوب و با اقدام کنندگان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی همچنین از اعزام معاونین دادگستری فارس به عنوان نمایندگان رئیس کل دادگستری به ١٢ نقطه استان خبر داد و افزود: این اقدام در راستای تأمین امنیت انتخابات و اجرای وظایف نظارتی انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
کاش نظرم به گوش مسولین برسه . چرا کسی که تخلفش محرز هست رو معرفی نمیکنید که مردم بشناسنش؟ اونم حتی نزدیک انتخابات ؟ اینجوری دم از مشارکت مردم میزنید؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار