معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان گفت: سه هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و امنیتی در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان مشارکت دارند.
کد خبر: ۴۲۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 19 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:جلیل حسنی افزود: 145 شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است که از این تعداد، 35 شعبه در شهر لار و 110 شعبه در دیگر شهرها و مناطق روستایی این شهرستان مستقر است.
معاون استاندار فارس گفت: در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان لارستان، 134 شعبه اخذ رای فعال بود که در انتخابات روز جمعه رشد هشت درصدی را شاهد هستیم.
حسنی افزود: 145 بازرس و 9 سربازرس در شعبه‌های اخذ رأی در شهرستان لارستان بر فرایند انتخابات نظارت می کنند و با هر گونه تخلف احتمالی برخورد خواهد شد.
فرماندار ویژه لارستان گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان به ترتیب 149 و 552 نفر با یکدیگر رقابت می کنند.
حسنی در ادامه با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، افزود: مردم همواره در صحنه‌های حساس نظام حضور دارند و مطمئنا در روز 29 اردیبهشت‌ماه نیز با حضور پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 370 کیلومتری جنوب شیراز واقع است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار