فرماندار شهرستان شیراز گفت: فهرست نهایی داوطلبان اتنخابات شورای اسلامی شهر شیراز 17 اردیبهشت ماه جاری در پایگاه اطلاع رسانی این فرمانداری اعلام شده و رد صلاحیت جدیدی را از این تاریخ نداشته ایم.
کد خبر: ۴۲۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 19 May 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز: حیدرعالیشوندی افزود: افرادی که در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب و اظهارنظر در مورد تایید صلاحیت ها می کنند مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.
وی اظهار کرد: توصیه می کنیم افراد در فضای مجازی از نشر اکاذیب پرهیز کنند تا انتخابات پیش رو در فضایی امن و به دور از حاشیه برگزار شود و نمایندگان اصلح و کارآمد توسط مردم شریف انتخاب شوند .
فرماندار شیراز در ادامه با بیان این که حضور در پای صندوق های اخذ رای یک تکلیف و وظیفه همگانی است، گفت: از همه اقشار مردم دعوت می کنیم که با حضور در انتخابات وحدت و یکپارچگی خود را به جهانیان نشان دهند.
عالیشوندی پیش از این گفته بود: شهر شیراز با 829 داوطلب بیشترین شمار داوطلبان ثبت نام شده در این شهرستان را به خود اختصاص داده بود که از این تعداد 689 داوطلب تایید صلاحیت شدند و با انصراف برخی از این داوطلبان، 591 نفر در گرونه این رقابت باقی مانده اند.
به گفته وی، از ابتدای نام نویسی انتخابات تاکنون 176 داوطلب شورای شهر شیراز انصراف خود را اعلام کرده اند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار