استاندار فارس، انتخابات را عرصه حضور گسترده مردم برشمرد و گفت: همه مردم باید از حق انتخاب، استفاده كرده و با حضور در انتخابات رای خود را به صندوق‌ها بریزند.
کد خبر: ۴۲۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ 19 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:سیدمحمدعلی افشانی، استاندار فارس امروز، ۲۹ اردیبهشت‌ماه در حاشیه حضور در شعبه ۲۹ اخذ رای واقع در حرم مطهر احمدی و محمدی(ع) در جمع خبرنگاران، انتخابات را عرصه حضور گسترده مردم برشمرد و گفت: حضور همدلانه و مشاركت گسترده مردم در انتخابات یكی از ضروری‌ترین نیازهای كشور برای افزایش اقتدار ملی و ارتقا هرچه بیشتر جایگاه بین‌المللی است.

وی با تصریح اینکه همه مردم باید از حق انتخاب، استفاده كرده و با حضور در انتخابات رای خود را به صندوق‌ها بریزند، افزود: انتخابات فرصتی است برای آنكه همه در انتخاب مدیران اجرایی كشور كه نقشی مهم در زندگی مردم و بهبود شرایط جامعه دارند، مشاركت داشته باشند.

افشانی اظهار كرد: مردم قطعاً در انتخابات ریاست‌جمهوری به‌عنوان دومین شخصیت سیاسی كشور، فردی را انتخاب خواهند كرد كه به تمام مسائل آگاهی داشته باشد.

استاندار فارس اعتقاد دارد كه مشاركت گسترده مردم در انتخابات از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا كنون، نشان از آگاهی بالای مردم این كشور است و گفت: امروز هم صف‌های طویل رای دهندگان را شاهد خواهیم بود تا مردم ایران نشان دهند از آگاهی و شعور بالای سیاسی و اجتماعی برخوردار هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار