با صدور پیامی صورت گرفت
شهردار قم از حضور حماسي و دشمن شكن مردم در انتخابات ۲۹ ارديبهشت تقدير كرد.
کد خبر: ۴۲۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۹ 21 May 2017
به گزارش تابناک قم، در پیام مرتضی سقائیان‌نژاد آمده است: حضور حماسی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، مهر تاییدی دوباره بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل(ع) و لبیکی به پیام رهبر معظم انقلاب برای مشارکت در تعیین آینده و سرنوشت کشور بود.

در ادامه این پیام تصریح شده است: مردم ما با این حضور چشمگیر و کم‌سابقه در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی، نه تنها مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبران عالم و بدبینان به نظام مقدس اسلامی کوبیدند، بلکه توطئه آنها در ضربه زدن به پایه‌های این شجره‌ طیبه و تضعیف حقوق ملت را نیز خنثی کردند.

در این پیام اضافه شده است: مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم ما در دو انتخابات سرنوشت ساز و حساس دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، مهری بر دهان توطئه گران و یاوه گویان داخلی و خارجی زد تا دیگر نتوانند بر طبل اختلاف و عدم رضایتمندی مردم از نظام اسلامی بکوبند.

در این پیام اضافه شده است: فارغ از نتیجه و همه آنچه که در طول دوره تبلیغات و روز باشکوه و تاریخی ۲۹ اردیبهشت رقم خورد، پیروز میدان این دو امتحان بزرگ، ملت ایران بودند که با این حرکت خود تاریخ ساز شده و نشان دادند که هر روز بیشتر نسبت به آینده نظام مردم سالار دینی حساس هستند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن تقدیر از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و ولایتمدار قم که در این انتخابات مشارکت چشم‌گیر  ۷۸ درصدی را ثبت کردند، سعادت، موفقیت، آرامش و بهروزی ملت ایران و آینده‌ای توام با اقتدار و رشد و پیشرفت را برای نظام شکوهمند اسلامی خواهانم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار