رییس دفتر مدیرکل و مدیر روابط عمومی بنیاد شهید وامور ایثارگران فارس گفت: استان فارس در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۹ هزار جانباز تقدیم کرد که ۶۵۰ نفر از این عزیزان را جانبازان ۷۰ درصدی و ۱۵۰ نفر را جانبازان معزز ضایعه نخاعی تشکیل می دهد.
کد خبر: ۴۲۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 21 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایثار: همزمان با هفته روابط عمومی، جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات و دستگاههای اجرایی فارس با جانبازان معظم ضایعه نخاعی مرکز توانبخشی سلمان شیراز دیدار و نسبت به مقام شامخ این بزرگواران ادای احترام کردند.
رییس دفتر مدیرکل و مدیر روابط عمومی بنیاد شهید وامور ایثارگران فارس در این مراسم گفت: جانبازان ضایعه نخاعی و جانبازان ۷۰ درصدی به دلیل شرایط جسمانی ویژه ای که دارند با رنج های فراوان ناشی از جانبازی زندگی می کنند و آن قدر صبور و بزرگوار هستند که نسبت به وضعیت جسمانی خود هیچ شکایت و اعتراضی ندارند.
مجتبی دینی افزود: این بزرگواران در دوران دفاع مقدس برای دفاع از از اسلام و انقلاب اسلامی، با دشمن به مبارزه برخاسته و سلامتی و جان عزیز خود را نیز در این راه تقدیم کردند.
وی افزود: جانبازان، شهدای زنده ما هستند و تا زمانی که از نعمت وجودشان بهره مند هستیم باید قدرشان را بدانیم و در جهت خدمت و رفع مشکلات آن ها اقدام کنیم.
مسئول انجمن روابط عمومی های فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه استقلال، آزادی و امنیت امروز کشور عزیز ما مرهون ایثارگری ها و جان فشانی های جانبازان و ایثارگران است گفت: ما نیز اکنون در برابر ایثارگری های این عزیزان وظیفه سنگینی بر عهده داریم و امیدواریم بتوانیم با ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در ادارات، دستگاه ها و جامعه، ادامه دهندگان راه این بزرگواران باشیم.
مسعود عطایی نژاد در ادامه خواستار معرفی جانبازان و ایثارگری های این عزیزان در قالب گزارش های خبری و تولیدی در سایت ها و پورتال های ادارات استان شد.
مدیرعامل انجمن جانبازان قطع نخاعی و ضربه مغزی استان نیز ضمن تبریک هفته روابط عمومی به کارشناسان و مدیران این حوزه، گفت: روابط عمومی ها به عنوان زبان گویای مردم، رسالت خطیری برعهده دارند و می بایست پل ارتباطی میان مردم و مسئولین باشند.
محمد جعفری همچنین با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران بهترین راویان و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند افزود: ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی در زمینه مسئولیت پذیری، الگوی دیگر کارکنان و یکی از عوامل رشد و شکوفایی آن دستگاه هستند.
وی با اشاره به اینکه جانبازان متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و این جامعه هستند و حل مسائل و مشکلات انها یکی از وظایف مسئولین جامعه است خواستار همکاری بیشتر مسئولین و کارکنان ادارات با جانبازان مراجعه کننده به ان دستگاهها شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار