رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نی‌ریز از کشف و توقیف 4 موتورسیکلت سنگین و غیرمجاز به ارزش حدود 160 میلیون تومان توسط ماموران فرماندهی انتظامی این شهر خبرداد.
کد خبر: ۴۲۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 22 May 2017
تابناک فارس به نقل از نبض نی ریز: به همت و تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز 4 موتورسیکلت سنگین و غیرمجاز کشف و توقیف گردیده است.

 کشف و توقیف 4 موتورسیکلت سنگین و غیرمجاز به ارزش حدود 160 میلیون تومان در نی ریز

بهروزی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نی‌ریز در گفتگو با خبر نگار نبض نی ریز گفت: در کمتر از دو ماه از آغاز سال جاری، 4 موتورسیکلت سنگین و غیرمجاز توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز در سطح شهر کشف و توقیف شد.


 بهروزی ادامه داد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان در حین گشت‌زنی در سطح شهر و در تعطیلات نوروز به یک جوان با موتورسیکلتی غیر مجاز برخورد و او را متوقف کردند.

وی افزود: این موتورسیکلت غیر مجاز، هوندا 450 سی‌سی بود که حق تردد در شهر را نداشت و با تشکیل پرونده تحویل تعزیرات حکومتی شهرستان نی‌ریز گردید.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نی‌ریز ادامه داد: متهم اکنون ضمن توقیف موتورسیکلتش، با قرار وثیقه 30 میلیون تومانی در حال طی روند قضایی پرونده است.


وی افزود: در اواخر تعطیلات نوروز و در فضای مجازی تصویری از دو موتورسیکلت غیر مجاز متعلق به دو جوان شناسایی گردید.

بهورزی اظهار داشت: این پرونده بنا به دلایل امنیتی در پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت، هر دو متهم شناسایی و با حکم دادستان شهرستان به طور همزمان دستگیر و موتورسیکلتهای ایکس وان و هوندای غیرمجاز نیز از منزل این دو نفر به دست آمد.

وی خاطر نشان شد: متهمان با تشکیل پرونده روانه تعزیرات حکومتی و هر دو با تشکیل پرونده و قرار وثیقه ٣٠ میلیون تومانی برای هر نفر روانه بازداشتگاه شدند.


رئیس تعزیرات حکومتی نی‌ریز گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در ابتدای اردیبهشت ماه و در حین گشت‌زنی نامحسوس در سطح شهر، به یک جوان با موتورسیکلت غیر مجاز برخورد می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: او قصد فرار داشت؛ اما موفق نشد، این موتورسیکلت غیرمجاز نیز توقیف و با تشکیل پرونده تحویل تعزیرات حکومتی شهرستان گردید.

بهورزی تصریح کرد: پرونده این متهم نیز با قرار وثیقه و کفالت 30 میلیون تومانی در حال رسیدگی است، ارزش تقریبی مجموع این موتورسیکلتها بیش از 160 میلیون تومان می‌باشد.

وی گفت: متهمان علاوه بر توقیف موتور سیکلتها، به جریمه نقدی در حدود چند برابر ارزش هر موتور‌سیکلت در حق صندوق دولت محکوم خواهند شد.


بهروزی از شهروندان خواست تا از خرید موتورسیکلتهای سنگین و غیر مجاز برای فرزندانشان خودداری کنند؛ زیرا این موتورسیکلتها ممنوع بوده و قابل تردد در سطح شهر نیستند و به محض رؤیت توقیف و مصادره خواهند شد.

وی در پایان عنوان داشت: حتی معدودی از این موتورسیکلتها که دارای مجوز مسابقات موتور سواری هستند در سطح شهرها قابل تردد و استفاده نبوده و باید با یک کامیون یا وسیله مخصوص و با مجوز به پیستهای موتورسواری منتقل و دوباره به همین صورت برگردانده شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار